خبرنگاران تمرینات تیم ملی شطرنج زنان به صورت آنلاین برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- استاد عظیم شطرنج زنان ایران و سرپرست نایب رییسی فدراسیون گفت: لغو مسابقات ورزشی به معنای توقف همه فعالیت ها نیست بلکه تمرینات تیم ملی زنان به صورت آنلاین برگزار می گردد.

خبرنگاران تمرینات تیم ملی شطرنج زنان به صورت آنلاین برگزار می گردد

شادی پریدر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران گفت: سلامتی ورزشکاران و شطرنج بازان برای فدراسیون مهم تر از هر چیزی است. بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تمام مسابقات و اردوهای تیم ملی شطرنج و رقابت های داخلی و خارجی این رشته لغو شده است. البته این لغو به معنای توقف تمام فعالیت ها نیست بلکه در فدراسیون کارگروهی با عنوان مسابقات آنلاین تشکیل شده است. این کارگروه دستورالعمل برگزاری رقابت ها را تدوین و به استان ها اعلام می نماید. نخستین دوره رقابت های قهرمانی آنلاین کشور اواخر اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

دارنده چهار عنوان قهرمانی زنان ایران در ادامه با اشاره به تغییر و تحول در فدراسیون شطرنج عنوان نمود: فدراسیون در چند سال گذشته در زمینه عملکرد یکی از فدراسیون های پیشرو بوده و کوشش ما این است تا در کنار ادامه برنامه های گذشته یک برنامه مدون دیگر برای تحول آفرینی در شطرنج زنان ایران طراحی کنیم. هم اکنون نیز تمرینات تیم ملی شطرنج زنان به صورت آنلاین برگزار می گردد. فرهاد نیکوخصال از مدیران با تجربه وزارت ورزش و جوانان به شمار می رود و دید مثبتی نسبت به شطرنج و قهرمانان این رشته دارد.

سرپرست نایب رییسی زنان فدراسیون همچنین با بازگویی خاطرات خود از دوران قهرمانی گفت: زندگی با ورزش شطرنج لذت بخش است و من در چندین سال که در این رشته بودم تجربیات زیادی را کسب کردم تجربیات شیرینی که می تواند در بخش مدیریتی و ورزشی یاری زیادی داشته باشد.

استاد عظیم شطرنج زنان ایران در انتها گفت: در سال های ابتدایی شطرنج یک اتفاق برای من رخ داد که شیرین ترین خاطره به شمار می رود. در آن سال قرار بود در مسابقه ای در جنوب کشور شرکت کنم اما به خاطر امتحانات از پرواز جا ماندم و چون درس جغرافیا زیاد خوب نبود بلیت کیش گرفتم و با خودم گفتم که از آنجا با ماشین به محل مسابقات می روم اما هنگام پرواز متوجه شدم کیش جزیره است و راه زمینی ندارد. از آنجا که غروب به کیش رسیدم تا صبح منتظر ماندم که با قایق به محل مسابقات بروم.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25674

به "خبرنگاران تمرینات تیم ملی شطرنج زنان به صورت آنلاین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمرینات تیم ملی شطرنج زنان به صورت آنلاین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید