خبرنگاران فرماندار مرند: نانوایی ها تعطیل نمی شوند

به گزارش بلاگ پو، تبریز- خبرنگاران - فرماندار شهرستان ویژه مرند با اشاره به اقدامات موثر جهت کنترل ویروس کرونا، گفت: هیچ مورد تعطیلی نانوایی در شهرستان نداریم و افزایش سهمیه آرد هم برای نانوایان در نظر گرفته شده است .

خبرنگاران فرماندار مرند: نانوایی ها تعطیل نمی شوند

داود گرشاسبی روز سه شنبه در جلسه قرارگاه زیستی شهرستان با بیان اینکه هیچ گونه مسئله ای در عرضه آرد در شهرستان نداریم و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند و از تجمع در نانوایی ها خودداری نمایند، تاکید نمود: آموزش های لازم برای عرضه نان بهداشتی به نانوایان داده می گردد.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در خانه ماندن برای مردم، اظهار کرد: در شرایط فعلیجامعه، تنها راه مصون ماندن از ویروس کرونا در خانه ماندن است و باید این رفتار را به یک فرهنگ تبدیل نموده و آن را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: لازم است به موضوعات پیشگیرانه بیشتر توجه نموده و مردم را به وسیله فضای رسانه ای به صورت کامل جهت در خانه ماندن مطلع کنیم.

فرماندار مرند با بیان اینکه سال جاری عید نداریم و باید کلیه مراسم لغو گردد، گفت: مردم به شایعات توجه ننمایند و اخبار را از منابع موثق پیگیری نمایند و آرامش خود را حفظ نمایند.

وی اظهار داشت: شرایط شهرستان تابع شرایط کشور است و متناسب با برنامه اقدام می کنیم و در راستای کنترل این بیماری، اقدامات موثری در شهرستان انجام شده که اگر مردم همکاری نمایند شرایط شهرستان به حالت عادی می رسد.

فرماندار مرند مشارکت مردم در اجرای دستورات کارشناسان بهداشتی و متخصصان پزشکی را موثرترین راه مقابله با این ویروس مطرح نمود و گفت: برای کنترل و مبارزه با این ویروس از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده گردد.

وی گفت: از ظرفیت همه واحدها و نهادها برای کنترل و مبارزه با ویروس کرونا و ضد عفونی و گند زدایی سطوح در شهرستان استفاده می گردد.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تا به امروز نتیجه تست کرونای 146نفر در آذربایجان شرقی مثبت اعلام شده است و 12 نفر از این تعداد فوت نموده اند، 54 نفر از مبتلایان به این ویروس در استان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند که بیش از 4 برابر فوت شدگان است.

دکتر محمدحسین صومی ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا به امروز 2 هزار و 820 نفر با علایم حاد تنفسی به بیمارستان های آذربایجان شرقی مراجعه نموده اند که از این تعداد یک هزار و 128 نفر بستری شده اند و از 750 نفر نمونه گرفته شده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21554

به "خبرنگاران فرماندار مرند: نانوایی ها تعطیل نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار مرند: نانوایی ها تعطیل نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید