خبرنگاران فعالیت مشاغل گروه 2 در اردستان از سر گرفته شد

به گزارش بلاگ پو، کاشان - خبرنگاران - رییس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان گفت: با توجه به تغییر شرایط رنگ بندی کرونایی این شهرستان از قرمز به نارنجی فعالیت تمامی واحدهای صنفی گروه شغلی 2 از سر گرفته شد.

خبرنگاران فعالیت مشاغل گروه 2 در اردستان از سر گرفته شد

محمدرضا باقری شامگاه سه شنبه با قدردانی از سعه صدر و همکاری بازاریان و اصناف در عمل به مصوبه های ستاد کرونا در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: از کسبه و فعالان بازار درخواست می شود با رعایت کامل دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش انتقال و انتشار ویروس کرونا را فراهم کنند تا دوباره شاهد اعمال محدودیت های کرونایی و تعطیلی اصناف نباشیم.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای محدودیت های کرونایی در اردستان با حضور چهار گروه اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت افزون بر 2 هزار و 100 واحد مورد بازرسی قرار گرفت.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان شرح داد: در بازرسی های اجرا شده 35 واحد صنفی به دلیل تعدد تخلفات پلمب و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا گروه های شغلی به چهار گروه تقسیم شده است که فقط گروه های شغلی یک در شهرهای کرونایی با شرایط قرمز حق فعالیت دارند.

گروه های شغلی یک شامل بیمارستان، داروخانه، مطب، آمبولانس، آتش نشانی، سوپرمارکت، نانوایی ها، امنیت، سلامت، تعمیرگاه های لوازم خانگی و پمپ بنزین هستند که به هیچ وجه نباید تعطیل شوند.

گروه های شغلی 2 نیز شامل پاساژ، مراکز خرید، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مساجد، مصلی ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها و مراکز تهیه و طبخ غذا تنها در صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

همچنین آرایشگاه های مردانه، بازار فروش خودرو ، مراکز شماره گذاری اتومبیل، بازار فروش فرش، موکت، فرش ماشینی، اسباب بازی فروشی ها، فروش لوازم خانگی، عمده فروشی ها و خرده فروشی ها، خدمات چاپ و دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمانی، کادوفروشی ها، پارچه فروشی ها، عکاسی ها، آژانس های مشاوره املاک، پرده سراها، فروش مبلمان، کیف و کفش، نوشت افزار، خیاطی و خرازی ها و لوازم آرایشی و بهداشتی جزو گروه شغلی 2 هستند.

گروه های شغلی سه شامل دانشگاه ها، مدرسه ها، زبان سراها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کتابخانه ها، استخرهای سرپوشیده، موزه ها و موزه باغ ها، سینما و تئاتر، آرایشگاه ها، مساجد و مصلی ها هستند.

گروه چهار نیز شامل برگزاری آیین های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، فعالیت باشگاه های ورزشی، مدرسه های شبانه روزی، کافه و قهوه خانه ها است.

شهرستان اردستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت و 2 هزار و 600 واحد صنفی دارای پروانه کسب در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48014

به "خبرنگاران فعالیت مشاغل گروه 2 در اردستان از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت مشاغل گروه 2 در اردستان از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید