خبرنگاران کاهش مقررات و تمدید فاصله اجتماعی در کره جنوبی

به گزارش بلاگ پو، پکن- خبرنگاران- با پایین آمدن شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی، مقررات ذی ربط برای پیشگیری کاهش یافته اما فاصله گذاری اجتماعی تمدید شده است.

خبرنگاران کاهش مقررات و تمدید فاصله اجتماعی در کره جنوبی

به گزارش خبرنگاران مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های کره جنوبی روز دوشنبه اظهار داشت در 24 ساعت گذشته فقط 8 نفر به کرونا مبتلا شده اند که پایین ترین رقم در دو ماه گذشته است.

کره جنوبی از ابتدای شیوع ویروس در چین، تدابیر جدی برای مقابله با آن اتخاذ کرد به طوری که در روزهای نخست تنها 35 نفر به بیماری مبتلا شدند اما پس از یک وقفه کوتاه مدت و شیوع خوشه ای در چند کلیسا به دومین کانون شیوع ویروس در دنیا تبدیل شد.

مسئولان حالا می گویند که محدودیت ها را برای بعضی از مراکز از جمله کلیساها و استادیوم کاهش می دهند و ضدعفونی محلات و مکان ها افزایش خواهد یافت همزمان از مسلمانان خواسته شده است با نزدیک شدن به ماه رمضان تا حد امکان از هر تجمعی خودداری نمایند.

قرار است از امروز دوشنبه برای دو هفته طرح فاصله گذاری اجتماعی در کره تمدید گردد و لیگ بسکتبال بازی های را بدون تماشاگر از سر می گیرد.

چونگ سیه کیون نخست وزیر کره جنوبی گفت که باید در کنار کاهش مقررات و تمدید فاصله گذاری اجتماعی حدود میانه مراعات گردد تا شرایط بتدریج عادی گردد.

دولت کره جنوبی پیش بینی نموده است که اگر مدیریت با همین شکل با ثبات ادامه یابد و طرح ها و مقررات اجرا گردد محتمل است فاصله اجتماعی عادی از روز ششم می از سرگرفته گردد.

در کره جنوبی 10 هزار و 661 نفر مبتلا به کرونا هستند و 234 مرگ ثبت شده است از 8 مبتلای جدید هم 5 نفر مسافران ورودی به کشور بوده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24527

به "خبرنگاران کاهش مقررات و تمدید فاصله اجتماعی در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش مقررات و تمدید فاصله اجتماعی در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید