خلیلی: دو تیم را شکست دهیم، جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنیم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان گفت: تیم بی تجربه ای نیستیم و حضور 2 نفر از تیم بزرگسالان که تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی را دارند هم به تیم یاری زیادی خواهد نمود.

خلیلی: دو تیم را شکست دهیم، جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنیم

فاطمه خلیلی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا گفت: حدود 5 ماه است که به صورت مداوم در اردو هستیم و تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته ایم. از مسئولان فدراسیون و کادر فنی تشکر میک نیم.

وی در ادامه اضافه نمود: برای صعود به جام جهانی تمام کوشش خود را به کار می گیریم و صعود به جام جهانی برای ما ارزش زیادی دارد و امیدواریم بتوانیم با بهترین نتیجه به کار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا سرانجام دهیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان گفت: با شناختی که از تیم های حاضر در این مسابقات داریم، چین، ازبکستان و تاجیکستان را می توانیم شکست دهیم و با توجه به اینکه 5 تیم به مسابقات جهانی راه پیدا می نمایند اگر در این رقابت ها بتوانیم دو تیم را شکست دهیم جواز حضور در جام جهانی روسیه را کسب نموده ایم.

وی در مورد تجربه و شناخت بازیکنان از یکدیگر گفت: من خودم 4 سال است که در تیم ملی هستم و تجربه حضور در این مسابقات را دارم. تیم بی تجربه ای نیستیم و حضور 2 نفر از تیم بزرگسالان که تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی را دارند هم به تیم یاری زیادی خواهد نمود.

خلیلی در سرانجام گفت: تعداد کمی از نوجوانان نیز در کنار جوانان در اردو بودند که این موضوع بسیار مناسب است چون نوجوانان نیز باید خود را برای حضور در مسابقات آسیا اماده نمایند و مطمئنا با حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کنار این تیم، نتیجه خوبی را کسب خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13041

به "خلیلی: دو تیم را شکست دهیم، جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: دو تیم را شکست دهیم، جواز حضور در جام جهانی را کسب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید