دوبی شرقی را در شرق آسیا بشناسید ، اقامت در آشیانه پرندگان در شهری که جا پای دوبی خواهد گذاشت

به گزارش بلاگ پو، سانیا در جنوبی ترین بخش جزیره هاینان چین در سال های اخیر به یکی از جاذبه های گردشگری این کشور تبدیل شده است که به طوریکه بخشی از سانیا را دبی شرقی توصیف می نمایند.

دوبی شرقی را در شرق آسیا بشناسید ، اقامت در آشیانه پرندگان در شهری که جا پای دوبی خواهد گذاشت

خبرنگاران: ساحل سانیا در دریای جنوبی چین به طول 258 کیلومتر کشیده شده است و 19 خلیج و ساحل دارد. در سانیا می توان مناظر کوهستانی هیجان انگیز و جنگل های استوایی را کشف کرد. در دل سبز جنگل های استوایی اقامتگاه هایی شبیه آشیانه پرندگان ساخته شده است.

ژنگ کونگویی معاون مدیرکل شرکت توسعه گردشگری سانیا تیانیا هایجیائو به یورونیوز می گوید: سانیا تنها شهر ساحلی گردشگری گرمسیری در چین است. اینجا آفتاب تابان، دریا و ساحل دارد و آب و هوا نیز عالی است. همچنین در اینجا برای گردشگران امکانات اقامتی بسیار خوبی داریم. می توانید هتل های معروف را در سانیا ببینید. شما همچنین می توانید با فرهنگ خاص و سنتی چین آشنا شوید.

مجسمه گوآن یین با سه چهره در ارتفاع 108 متری

مجسمه گوآن یین پوسا در ارتفاع 108 متری در این شهر ساحلی قد راست نموده است. منطقه گردشگری فرهنگی نانشان پنجره ای را رو به فرهنگ و سنت های چینی باز می نماید.

تامسون شانگ مدیر تور مسافرتی سانیا درباره مجسمه معروف گوآن یین به یورونیوز می گوید: اینجا یک نقطه گردشگری با موضوع تمدن بودایی است که گردشگران می توانند با تاریخ و فرهنگ چین آشنا شوند. مجسمه گوآن یین دارای سه چهره صلح، خرد و محبت است.

وی گردشگران را به دیدن از معبد نانشان هم دعوت می نماید و می گوید: مجسمه بودایی که داخل معبد است آدم را تحت تاثیر قرار می دهد.

جزیره فونیکس معروف به دبی شرقی

شهر سانیا هم سنتی است و هم مدرن. در خلیج سانیا می توان جزیره فونیکس را مشاهده کنید که به دبی شرقی معروف است.

آقای شانگ درباره این جزیره می گوید: جزیره فونیکس یک جزیره ساخت بشر (مصنوعی) است. کار ساخت آن در دو مرحله به خاتمه می رسد. آپارتمان های لوکس، هتل و خاتمهه های بین المللی گشت و گذار دریایی را می توانید در نخستین فاز آن مشاهده کنید. یعنی در این فاز می توانیم پذیرای مسافران از سراسر جهان باشیم.

وی ویژگی های فاز دوم را که هنوز ساخته نشده است نیز عنوان می نماید: در فاز دوم ما امکانات گشت و گذار دریایی را با ساخت تفرجگاه و مراکز خرید معاف از مالیات توسعه می دهیم.

پایین تر از ساحل، هتل آتلانتیس واقع شده است؛ مجتمع اقامتی عظیمی که به ساحل های تانگ مشرف است. در این هتل گردشگران می توانند سوئیت های زیر دریا را انتخاب نمایند. در داخل هتل آکواریوم عظیمی قرار گرفته است که با 13 و نیم میلیون لیتر آب دریا پر شده و خانه بیش از 80 هزار موجود دریایی است. آتلانتیس در حال حاضر با گردشگران چینی به دنبال جذب بیشتر مسافران بین المللی است.

هیگو شرینر مدیرعامل هتل آتلانتیس در گفت وگو با یورونیوز از کوشش برای جذب بازار گردشگری کره جنوبی و اروپا سخن می گوید: با حمایت گسترده دولت محلی سانیا مقصدهای پروازی زیادی به سمت اروپا ایجاد شده است.

او دبی را در این زمینه یک نمونه موفقیت آمیز ذکر می نماید و می افزاید: در نظر داریم گردشگران بین المللی را به سانیا بیاوریم.

پرواز مستقیم از لندن به سانیا؛ پرواز از آلمان هم در راه است

پرواز مستقیم بین لندن و سانیا در حال حاضر برقرار است و جزیره هاینان راحت تر از گذشته در دسترس گردشگران اروپایی است. قرار است پروازها از آلمان هم به مقصد سانیا به زودی شروع به کار نمایند. گردشگران از 59 کشور می توانند بدون ویزا به مدت 30 روز در سانیا بمانند.

دیما و لیلیا از کیف پایتخت اوکراین برای نخستین بار به سانیا آمدند. دیما شهر سانیا را شکوهمند توصیف می نماید و می گوید: شما به طور کامل توسط چیزهای مختلفی که در اطرافتان است احاطه می شوید، چیزهایی که نزدیک شماست. شهر خیلی بزرگ نیست.

این شهروند اوکراینی معتقد است ارزشش را داشت که 12 ساعت با هواپیما از کیف به اینجا بیایند.

برای کسانیکه از سانیا دیدن می نمایند خرید کردن هم یکی از جاذبه ها است. فروشگاه های معاف از مالیات از بالا شبیه پروانه هستند و حدود 30 برند بین المللی شناخته شده در اینجا حضور دارند.

سانیا برای هر ذائقه ای مناسب است. شاید شما بخش کوهستانی آن یا سواحلش را دوست داشته باشد یا جذب فرهنگ و میراث غنی آن شوید. مسئولان این جزیره امیدوارند بتوانند در آینده، گردشگران بیشتری را از سراسر جهان به اینجا بکشانند.

ویدئویی در این زمینه در زیر ببینید:

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: چمدان
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10615

به "دوبی شرقی را در شرق آسیا بشناسید ، اقامت در آشیانه پرندگان در شهری که جا پای دوبی خواهد گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوبی شرقی را در شرق آسیا بشناسید ، اقامت در آشیانه پرندگان در شهری که جا پای دوبی خواهد گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید