دوره های آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان برگزار شد

به گزارش بلاگ پو، رئیس دامپزشکی شوشتر از برگزاری 7 دوره کلاس آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان در شوشتر خبر داد.

دوره های آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان برگزار شد

سید مرتضی قریشی گفت: با توجه به لزوم افزایش اطلاع رسانی به دامداران، روستاییان و شهروندان گرامی در خصوص نحوه انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و هم چنین لزوم پیشگیری از وقوع این بیماری ها در جمعیت های دامی و انسانی، تا کنون 7 دوره آموزشی ترویجی در سطح شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شوشتر می گوید: برگزاری چنین دوره های آموزشی با ارائه آموزش های لازم به جامعه هدف، سهم بسزایی در کنترل بیماری های مشترک، بهبود بهداشت و سلامت گوشت و سایر فرآورده های خام دامی و همچنین حفظ بهداشت فردی و محیط اطراف را خواهد داشت.

او می گوید: این بیماری ها به عنوان بیماری های استراتژیک حائز اهمیت بوده و مبارزه و کنترل آن از اولویت های دامپزشکی می باشد و سیاست دامپزشکی در جهت مبارزه و کنترل در جمعیت دامی و انسانی است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوشتر ضمن تاکید بر اهمیت بحث آموزش در پیشگیری از بیماری های مشترک، گفت: برگزاری منظم دوره های ترویجی کماکان در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 65740

به "دوره های آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان برگزار شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دوره های آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان برگزار شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آموزشی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید