دومین المپیاد ورزشی ناشنوایان از چهارشنبه در یزد شروع می گردد

به گزارش بلاگ پو، دومین المپیاد ورزشی ناشنوایان با حضور 1200 ورزشکار در 9 رشته ورزشی از فردا (چهارشنبه) 15شهریور به میزبانی یزد برگزار می گردد.

دومین المپیاد ورزشی ناشنوایان از چهارشنبه در یزد شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران، دومین المپیاد ورزشی ناشنوایان با حضور 1200 ورزشکار و در 9 رشته ورزشی تکواندو، کاراته، شنا، تنیس روی میز، دوومیدانی، بدمینتون و تیراندازی در بخش زنان و مردان و کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی جوانان، نوجوانان و فوتسال در بخش مردان از فردا (چهارشنبه) 15 شهریور در یزد شروع می گردد و تا 20شهریور ادامه خواهد داشت.

دومین المپیاد ناشنوایان فردا (چهارشنبه) با انجام رقابت های فوتسال شروع خواهد شد و افتتاحیه این رقابت ها عصر روز پنج شنبه 16شهریور با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان، وزارت کار و تعاون و رییس سازمان بهزیستی کل کشور برگزار می گردد. طبق گفته تیشه گران، دبیر فدراسیون ناشنوایان برای افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی ناشنوایان از مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و علی ربیعی، وزیر کار و تعاون نیز دعوت به عمل آمده است که در افتتاحیه دومین المپیاد ورزش ناشنوایان حضور پیدا نمایند.

هم چنین به دلیل اعزام تیم ملی فوتسال مردان به مسابقات جهانی تایلند در آذرماه، دومین المپیاد ورزشی نقش انتخابی برای فوتسال مردان دارد و بهترین ها در این المپیاد به تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی که دوم تا نهم آذر در بانکوک تایلند برگزار می گردد، دعوت خواهند شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16168

به "دومین المپیاد ورزشی ناشنوایان از چهارشنبه در یزد شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین المپیاد ورزشی ناشنوایان از چهارشنبه در یزد شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید