راه اندازی بزرگترین کارخانه چاپ سه بعدی تجهیزات پزشکی در چک

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این مؤسسه که در حال حاضر در زمینه فراوری سپرهای حفاظتی پزشکی فعال است با هدف رفع کردن دیگر کمبودهای جامعه پزشکی برای درمان کرونا میخواهد مجموعه بزرگی را تأسیس کند که با استفاده از انواع چاپگرهای سه بعدی دیگر کمبودها را نیز در این زمینه رفع نمایند.

راه اندازی بزرگترین کارخانه چاپ سه بعدی تجهیزات پزشکی در چک

جهت دریافت خدمات اجرای گیاهان روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای فراوری محصولات پزشکی حفاظتی، سفارشی سازی این محصولات بر مبنای نیازهای بخش های مختلف درمانی در بخش های مختلف دنیا را تسهیل می نماید و از فراوری انبوه بی هدف جلوگیری می نماید.

انتظار می رود از این طریق علاوه بر فراوری سپرهای حفاظتی، بتوان بعضی اجزای مهم دستگاه های تنفس مصنوعی و نیز ماسک ها و فیلترهای بهداشتی مختلفی را فراوری کرد. با توجه به ضرورت تعویض بسیاری از لوازم پزشکی مورد استفاده در بخش های عفونی که محل بستری بیماران کرونایی هستند، راه اندازی چنین کارخانه ای ضرورت بسیاری دارد.

راه اندازی این مجموعه با همکاری وزارت بهداشت جمهوری چک صورت می گیرد و قرار است بعد از تأیید محصولات این مجموعه، فراوری انبوه آنها در آینده نزدیک شروع گردد.

پروسا در گام اول یک پنجم کل چاپگرهای سه بعدی خود را به فراوری سپرهای حفاظتی صورت اختصاص می دهد و 800 سپر در روز فراوری می نماید که ظرف چند روز این رقم به 4000 سپر حفاظتی در روز افزایش می یابد. هزینه فراوری هر یک از این سپرها تنها یک دلار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19886

به "راه اندازی بزرگترین کارخانه چاپ سه بعدی تجهیزات پزشکی در چک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بزرگترین کارخانه چاپ سه بعدی تجهیزات پزشکی در چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید