روایت پیمان فخری از دوره ابتلا به کرونا، این ویروس شکست دادنی نیست

به گزارش بلاگ پو، پیمان فخری در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه به دلیل دوره ابتلا به ویروس کووید 19 از سخت ترین دوره های زندگی اش بود، گفت: داستان این دوره سخت از حالت های کوفتگی و بدحالی شروع شد که احساس می کردم. از همانجا خودم به ابتلا به ویروس کرونا مشکوک شدم و به همین دلیل خود را 5 روز قرنطینه کردم اما موضوع خیلی جدی تر از این بود که با قرنطینه و رعایت چارچوب های آن حل شود.

روایت پیمان فخری از دوره ابتلا به کرونا، این ویروس شکست دادنی نیست

وی ادامه داد: در دوره قرنطینه شرایط عمومی ام بهتر که نشد هیچ، روز به روز بدتر هم شد طوریکه اکسیژن خونم به شدت افت کرده بود به همین دلیل به بیمارستان منتقل شدم تا فرایند درمان زیر نظر متخصصان پیگیری شود.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در دوره درمان داروی رمدسیویر را هم تزریق کرد، یادآور شد: ابتدا در بیمارستان طالقانی بستری شدم اما به خاطر شدت بیماری و اینکه ریه ام را کاملا درگیر کرده بود، نیاز بود که فرایند درمان در بیمارستان مسیح دانشوری دنبال شود. با پیگیری های شخصِ وزیر ورزش و البته رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی این انتقال صورت گرفت. جا دارد از آقایان سلطانی فر، صالحی امیری و علی نژاد به خاطر پیگیری هایی که در این زمینه داشتند، تشکر کنم.

وی که هدایت تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر را بر عهده دارد و با این تیم سهمیه تیمی المپیک توکیو را هم کسب کرده، شرح داد: دوره درمان در این بیمارستان 6 روز ادامه داشت. به جرات می گویم بدترین شرایط ممکن را داشتم. به لحاظ جسمانی به قدری ضعیف و بی حال بودم که عملا هیچ حسی از درد و شرایط اطراف نداشتم. در این دوره بیماری 6 کیلو کاهش وزن داشتم.

فخری با یادآوری اینکه بعد از تست مجدد کرونا و منفی بودن نتیجه آن بازگشت به کار داشت، گفت: دوره بیماری را پشت سر گذاشتم اما به صورت صد درصد به شرایط عادی بازنگشته ام. به لحاظ جسمانی هنوز شرایط خوبی ندارم. در انتخابات کمیسیون ورزشکاران هم صرفا برای اینکه ناظر بودم، شرکت کردم. در کل روزی 6 - 5 ساعت بیشتر در محل کار نیستم چون حس می کنم هنوز آثار بیماری و بدحالی ناشی از آن را دارم.

مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از این مصاحبه با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: اگر تمام سختی های رعایت پروتکل های بهداشتی را تحمل کنیم بهتر از این است که به جنگ این ویروس برویم. البته که شخصا همه موارد را رعایت می کردم اما نمی دانم کجا و چطور به کرونا مبتلا شدم. این ویروس شکست دادنی نیست. به نظرم تا خودش نخواهد از بدن فرد مبتلا خارج نمی شود.

وی تاکید کرد: پیش از این هم تاکید داشتم که نیازی به عجله برای شروع اردوها و تمرینات ورزشکاران و حتی المپین ها نیست. الان که خودم تجربه درگیری با این بیماری و سختی های آن را دارم بیشتر روی این موضوع تاکید دارم. زمانی می گفتیم برگزاری اردو و تمرین سلامت ورزشکار را به خطر می اندازد اما الان انجام این اقدام سلامت کل جامعه را تهدید می کند چرا که ممکن است یک ورزشکار در اثر حضور در اردو و جریان تمرینات ناقل ویروس شود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ابراز امیدواری کرد که تمام افراد و از جمله ورزشکاران از شرِ ویروس کرونا در امان باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31706

به "روایت پیمان فخری از دوره ابتلا به کرونا، این ویروس شکست دادنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت پیمان فخری از دوره ابتلا به کرونا، این ویروس شکست دادنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید