رکوردشکنی درآمد اپل

به گزارش بلاگ پو، اپل در دوران همه گیری ویروس کرونا نیز از محبوبیتی خاص نزد کاربران برخوردار بود، به طوری که میزان درآمد های این شرکت از اپ استور، رشدی دورقمی را تجربه کرد.

رکوردشکنی درآمد اپل

گزارش عملکرد مالی اپل در سه ماه اخیرا اعلام شد و آمار و ارقام از عملکرد خوب و فراتر از تصور و همچنین رکوردشکنی های این شرکت در این بازه زمانی حکایت دارند.

اپل در این سه ماه پر تلاطم که با همه گیری ویروس کرونا همراه بود و بسیاری از کسب وکار ها در جهان را تحت الشعاع خود قرار داد، پیشرفت محسوسی را در برخی کسب وکار های خود تجربه و حتی چند رکورد جدید ثبت کرد. در ادامه قصد داریم نگاهی دقیق تر به عملکرد اپل و دستاورد های این شرکت در این سه ماه بیندازیم.

7- رشد دورقمی درآمد های اپ استور

اپل در دوران همه گیری ویروس کرونا نیز از محبوبیتی خاص نزد کاربران برخوردار بود، به طوری که میزان درآمد های این شرکت از اپ استور، رشدی دورقمی را تجربه کرد. این رشد در دو بخش خرید اشتراک و همچنین پرداخت های درون برنامه ای مشاهده شده است.

6- افزایش خرید و راه اندازی دستگاه های اپل

لوکا مائستری، مدیر مالی اپل طی اعلام گزارش عملکرد مالی این شرکت بیان کرد که در این بازه زمانی، میزان دستگاه های فعال شده در تمامی مناطق جغرافیایی و در بیشتر دسته بندی محصولات، بیشتر از هر زمان دیگری بوده است. این به این معنی است که میزان خرید و فعال سازی آی فون، آی پد، مک و اپل واچ به نسبت قبل افزایش محسوسی داشته است.

5- ثبت رکوردی جدید در فروش ایرپاد و اپل واچ

اپل گفت در زمینه فروش محصولات پوشیدنی این شرکت در این سه ماه، رکوردی جدید ثبت کرده است. این درآمد برابر با 3/ 6 میلیارد دلار عنوان شده که در مقایسه با فروش 1/ 5 میلیارد دلاری این شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته، رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

محصولات پوشیدنی شامل اپل واچ و ایرپاد می شوند. متاسفانه اپل، جزئیات این میزان فروش را اعلام نکرد و مشخص نیست هرکدام به طور جداگانه، چند درصد از این 3/ 6 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده اند.

4- رشد درآمدی بخش خدمات اپل

اپل توانست در این سه ماه، درآمد بالایی را از بخش خدمات خود به دست آورد که تا به امروز سابقه نداشته است. این بخش، رشدی 17 درصدی را تجربه کرده و درآمدی معادل 5/ 13 میلیارد دلار را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

این درحالی است که بخش خدمات اپل در سه ماه دوم سال 2019، درآمد 5/ 11 میلیارد دلاری کسب کرد. البته این رشد درآمدی با توجه به همه گیری کرونا چندان هم دور از ذهن نبود چراکه اغلب مردم خانه نشین شده اند و به تبع، وقت بیشتری برای تماشای فیلم، خرید موسیقی، دانلود اپلیکیشن ها یا تجربه انواع بازی ها دارند.

درحال حاضر، بیش از 515 میلیون کاربر با خرید اشتراک از خدمات اپل استفاده می کنند که طبق برآوردها، تا خاتمه ماه دسامبر به 600 میلیون کاربر خواهد رسید.

3- عبور تعداد کاربران فعال ماهانه Apple News از مرز 125 میلیون نفر

تیم کوک، مدیرعامل اپل رسما گفت که تعداد کاربران فعال ماهانه سرویس اپل نیوز این شرکت از 125 میلیون نفر عبور کرده است. بدیهی است که در این مقطع زمانی که با ویروس کرونا همراه شده است، تمایل افراد به گشت وگذار در جهانی خبر نسبت به گذشته بیشتر شده است.

2- رشد بی سابقه تعداد مشترکان شخص ثالث

به گفته اپل، در این بازه زمانی تعداد افرادی که اپلیکیشن های اپل را دانلود یا برای خرید اشتراک ثبت نام کرده اند، رشدی بی سابقه را تجربه کرده است. در این گزارش آمده ثبت نام برای خرید اشتراک از سرویس های شخص ثالث، در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته با رشدی 30 درصدی همراه بود.

1- ثبت رکوردی جدید در استفاده از فیس تایم و iMessage

همه گیری کرونا و رواج دورکاری، برقراری ارتباط های از راه دور و تصویری را به طور چشمگیری افزایش داده و در نتیجه، میزان استفاده کاربران از قابلیت هایی همچون فیس تایم و iMessage با رشد خیره کننده ای همراه بوده است به نحوی که رکوردی جدید در این زمینه ثبت شد.

منبع: فرادید
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 11 تیر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25577

به "رکوردشکنی درآمد اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی درآمد اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید