رکورد جدید تایلند در جذب گردشگر: 35 میلیون گردشگر در دسامبر 2017

به گزارش بلاگ پو، گردشگری تایلند در سال 2017 به بالاترین میزان رشد خود رسیده است و در 29 دسامبر به 35 میلیون بازدیدکننده رسید.

رکورد جدید تایلند در جذب گردشگر: 35 میلیون گردشگر در دسامبر 2017

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تایلند در طول سال 2017 میلادی از 35 میلیون بازدیدکننده که به وسیله قطر ایرویز و از دبی حرکت می کردند و در فرودگاه بانکوک فرود می آمدند، پذیرایی کرد. این رشد عظیم گردشگری در تایلند باعث دستاوردهای مالی زیادی در این کشور شده است.

خانم استفانی هارینگ، معماری اهل مونیخ آلمان است که در سال 2015 کمپین سازماندهی و پاداش به کشورهایی که رکورد بازدیدکننده را می شکنند، راه اندازی نموده است. خانم استفانی به تایلند لقب Luckiest Visitor داد.

هارینگ توسط نمایندگان صنعت گردشگری بخش خصوصی و مدیران ارشد گردشگری تایلند (TAT) مورد استقبال گرمی نهاده شد. این ششمین بازدید وی از تایلند است و میخواهد سه هفته را با دوستانش در بانکوک، چیانگ مای و کو فی فی (کرابی) بگذراند. او دو بلیت رفت و برگشت کلاس مالی به تایلند، پنج شب اقامت در تایلند و گواهی امضا شده از سازمان گردشگری تایلند دریافت کرد.

Weerasak Kowsurat وزیر گردشگری و ورزش تایلند در حالی که به خانم استفانی هدیه را تقدیم کرد گفت:

35 میلیون بازدیدکننده برای کشور تایلند نقطه عطفی برای ما محسوب می گردد و بدین معنی است که ما به هدف خود در سال 2017 رسیده ایم. وی همچنین اضافه نمود پیش از این حدود 34 میلیون گردشگر در تایلند حدوداً 50 میلیارد دلار خرج نموده اند.

اقای وزیر اضافه نمود:

این راه موفقیت ادامه دارد و مسیری را برای ارتقا فرهنگ محلی تایلند گسترش می دهد. سازمان گردشگری تایلند مفهوم جدید ارتباطات Open to the New Shades را معرفی می نماید که هدف آن معرفی جاذبه ها و تجربیات محلی تایلند است که تاکنون برای بازدیدکنندگان کشف نشده است. این مفهوم جدید را در 5 قسمت طبقه بندی می نماید: غذاهای تایلندی، هنر و صنایع دستی، طبیعت و سواحل و شیوه زندگی.

آقای Yuthasak Supasorn مدیر سازمان گردشگری تایلند گفت:

این مفهوم جدید که ارائه شده است، طرحی برای بازاریابی سال 2018 است و هدف آن ترویج ایده های جدید، فراوری درآمد، گسترش اقتصاد گردشگری است. در واقع به دنبال تعادل بین اقتصاد، جامعه و محیط زیست است.

تمام استراتژی ها در راستای برنامه توسعه مالی تایلند، برنامه توسعه اجتماعی و دومین برنامه توسعه گردشگری تایلند است.

آقای Yuthasak در سرانجام گفت:

استقبال تایلند از 35 میلیون گردشگر در سال 2017 یک دستاورد قابل توجه است و همه اعضای صنعت گردشگری تایلند به نحوی در این افتخار شریک هستند. این دستاورد به دلیل پیشنهادهای متنوع ما برای گردشگران و تجربیات محلی جدیدی است که به آن ها ارائه می دهیم.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13273

به "رکورد جدید تایلند در جذب گردشگر: 35 میلیون گردشگر در دسامبر 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد جدید تایلند در جذب گردشگر: 35 میلیون گردشگر در دسامبر 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید