زمان واکسیناسیون افراد بالای 18 سال

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران امروز آدینه در جلسه فوق العاده ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: ظرف 2 هفته اخیر آمادگی از سوی استانداری تهران و دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران اعلام شد و می توانیم تمهیداتی را اتخاذ کنیم تا اندازه واکسیناسیون و مراکز تجمیعی را افزایش دهیم.

زمان واکسیناسیون افراد بالای 18 سال

وی اضافه نمود: در 24 شهریور (چهارشنبه گذشته) معاونت بهداشتی وزارت کشور نامه ای در هفت بند به همه دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کرد که مراکز تجمیعی افزایش پیدا نمایند و مراکز به صورت شبانه روزی فعالیت نمایند.

استاندار تهران ادامه داد: این اقدامات در راستای این بود که نهایتا سرعت واکسیناسیون برای افراد بالای 18 سال بیشتر گردد و ظرف یک یا دو هفته این کار به سرانجام برسد، در این جلسه از همه فرمانداری ها گزارش اندازه ظرفیت و تعداد تزریق واکسن دریافت شد و همه شهرستان ها اعلام آمادگی کردند که تمام اقدامات برای سرعت بخشی به واکسیناسیون انجام دهند.

وی تاکید نمود: از روز سه شنبه و ظرف 10 روز که این اقدامات آغاز خواهد شد، همه افراد هدف دز اول واکسن را دریافت می نمایند، روز گذشته 255 هزار دوز واکسن در تهران تزریق شد و قطعا تزریق دوز اول و دوم به موازات هم انجام می گردد.

محسنی بندپی اعلام کرد: 10 میلیون و 682 هزار جمعیت بالای 18 سال در استان داریم و ما از وزارت بهداشت تقاضا داریم که ثبت نام به وسیله دانشگاه های علوم پزشکی انجام گردد.

وی یادآور شد: شرکت هایی مثل ایران خودرو و سایپا اعلام آمادگی کردند که روزانه 10 هزار واکسن به افرادی غیر از جامعه هدف خودشان تزریق نمایند.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در خبرنگاران بخوانید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54503

به "زمان واکسیناسیون افراد بالای 18 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان واکسیناسیون افراد بالای 18 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید