مسابقات گلف فانتزی ، زمین های گلف اختصاصی و منحصر به فرد در اسکاتلند و ایرلند

به گزارش بلاگ پو، از معاملات استثنایی در زمین های شگفت آور و سفارشی گلف لذت ببرید. از ماجراجویی و هیجان لذت ببرید چون به مقصدهای خیره نماینده از جمله اسکاتلند و ایرلند سفر می کنید. یک هایلایت ها در برخی از دوره های برتر جهان از جمله قدیمی ترین و most خانه گلف، سنت اندروز بازی خواهند کرد.

مسابقات گلف فانتزی ، زمین های گلف اختصاصی و منحصر به فرد در اسکاتلند و ایرلند

برای تعطیلات گلف منطقی خود با متخصصان در سایت گلف رویایی برنامه ریزی کنید. آن ها مطمئن می شوند که نه تنها سنت اندروز و دیگر دوره های عالی در اسکاتلند را بازی می نمایند، بلکه برخی از قدیمی ترین و most دوره های ایرلند نیز هستند.

مشتاقان گلف مشتاق هستند که در این دوره های افسانه ای به بازی خود ادامه دهند. از تازه کار و تازه کار تا گلف بازان حرفه ای، همگی به همان اندازه فرصتی را برای کنار گذاشتن مهارت ها، یاد دریافت از بهترین و شاید بازی کردن در کنار استادان گرامی داشته باشند. اگر به دنبال آن تعطیلات ایده آل گلف بوده اید، با ماجراجویی در مقصدهای دیدنی تان دست و پنجه نرم کنید، این نقطه اوج فرصت ها است.

یک سفر عالی گلف را ترتیب دهید که در آن فرصت هایی برای بازی در برخی از بهترین دوره های گلف در دنیا وجود دارد. علاوه بر سنت اندروز، دیگر تورهای لوکس گلف شامل دوره مسابقات قهرمانی Carnoustie و باشگاه گلف Hickory Hickory نیز می گردد.

گلف گلف طراحی گردیده سفارشی

زمانی که از یک تعطیلات گلف به یاد ماندنی لذت می برید، بازی خود را مرتب کنید. پیشرفت در این ورزش افسانه ای است که به روزه ای گذشته گوش می دهد. متخصصان در بازی گلف Dream با شما هم کاری می نمایند تا برنامه سفر سفارشی برای شما و همسرتان، دوستان شما، باشگاه گلف تان، بانوان گلف بازان و هر کسی با یک عشق واقعی به این ورزش ایجاد کنید.

انواع تورها در دسترس هستند و ممکن است شامل یک مهمانی آشپزی اسکاتلندی برای شام به طور تخصصی در Anstruther یا یک تور پیاده روی از دانشگاه سنت اندروز و پل میلر، تاریخ نویس گلف، باشد که دانش ارزشمند خود را به خوبی tidbits جذاب به اشتراک خواهد گذاشت.

تیم حرفه ای ما اسکاتلند با زمینه های گسترده ای که در زمین گلف در سنت اندروز در میان دیگر دوره های مشهور دنیا کار می نمایند، اسکاتلندی است. به علاوه، دانش آن ها از این مناطق مهیج به تعطیلات شما خواهد اضافه کرد. بگذارید گلف Dream یک سفر شخصی برای شما را براساس فهرست bucket طراحی کند و یا یکی از برنامه های طراحی گردیده آن ها را انتخاب کند. بیشتر منطقه ای که در آن سفر می کنید را آنالیز کنید و در مورد تاریخچه آن و ارتباط آن با این ورزش قدیمی یاد بگیرید. بسته های منحصر به فرد، هم همراه و هم خود گردان، شامل مکان های افسانه ای هستند و قرار است سفر شما را با سفره ای فراموش نشدنی و رویداده ای پشت صحنه، افزایش دهند.

تعطیلات فردی یا گروهی به شما این فرصت را می دهد که عشق خود را به گلف با مقاصد خیره نماینده، مانند اسکاتلند و ایرلند ترکیب کنید. بگذارید دانش و تجربه مقامات در پارک گلف Dream یک گردش گلف در طول عمر و بیشتر برای سفره ای دریایی و دریایی را ایجاد کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 773

به "مسابقات گلف فانتزی ، زمین های گلف اختصاصی و منحصر به فرد در اسکاتلند و ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات گلف فانتزی ، زمین های گلف اختصاصی و منحصر به فرد در اسکاتلند و ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید