سباستین لتو: می خواهم استراماچونی بعدی باشم

به گزارش بلاگ پو، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید؛ هدفش این است که در عرصه مربیگریی شبیه به آندره آ استراماچونی گردد.

سباستین لتو: می خواهم استراماچونی بعدی باشم

به گزارش خبرنگاران، سباستین لتو، مهاجم پیشین تیم های المپیاکوس، کاتانیا و پاناتینایکوس که اولین تجربه مربیگری اش را در کادرفنی آندره آ استراماچونی در تیم فوتبال استقلال تجربه کرد، می گوید میخواهد استراماچونی بعدی فوتبال باشد.

لتو 33 ساله در گفت وگو با سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو وب با اشاره به اینکه رویای سرمربیگری کاتانیا را در آینده دارد، گفت: دوست دارم روزی به عنوان سرمربی به کاتانیا بازگردم اما در فوتبال شما هرگز نمی دانید که به کجا خواهید رفت.

این مربی آرژانتینی صحبت هایش را اینطور ادامه داد: فوتبال می تواند شما را به جاهایی ببرد که انتظارش را ندارید. من تازه کارم را در عرصه مربیگری شروع نموده ام و می خواهم استراماچونی بعدی باشم و از او یاد بگیرم.

استراماچونی و دستیارانش که سباستین لتو هم یکی از آنها بود، بعد از حضوری کوتاه مدت در استقلال به دلیل مسائل اقتصادی به همکاری خود با این باشگاه با فسخ یکجانبه قراردادشان انتها دادند و حاضر به برگشت به ایران نشدند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19072

به "سباستین لتو: می خواهم استراماچونی بعدی باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سباستین لتو: می خواهم استراماچونی بعدی باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید