سرپرست جدید اولویت فدراسیون کشتی را معین کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی بعد از جلسه با مسعود سلطانی فر در مصاحبه با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : با توجه به تقویمی که تدوین شده مهم ترین اولویت مندر شرایط کنونی فراهم آوردن مقدمات حضور پرقدرت کشتی ایران در بازی های المپیک 2020 است و اگر حتی ده روز در این سمت باشم ، رویکرد برنامه ها به سمت المپیک خواهد بود.

سرپرست جدید اولویت فدراسیون کشتی را معین کرد

سرپرست فدراسیون کشتی پیرامون انتخابات این فدراسیون توضیح داد: با توجه به هماهنگی که با وزارت ورزش و جوانان وجود دارد ، در اسرع وقت مقدمات برگزاری انتخابات رییس فدراسیون کشتی را فراهم خواهیم کرد.

وی مساعدت وزارت ورزش و جوانان در حمایت از اعزام تیم ملی مشتی آزاد و فرنگی امید ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی امیدهای دنیا در رومانی را مورد توجه قرار داد و گفت :خوشبختانه با مساعدت وزارت ورزش و جوانان مسائل نقدینگی فدراسیون حل شد و با تامین هزینه های ارزی و ریالی تیم های ملی کشتی آزاد و امید ایران به مسابقات دنیای رومانی اعزام می شوند.

بنی تمیم در ادامه تاکید نمود: با توجه به مساعدت های وزارت ورزش و جوانان همچنین حمایت کمیته ملی المپیک و پشتیبانی حامی مالی تا خاتمه سال برای اجرای برنامه ها مسئله ای نخواهیم داشت و حتی برای دو رویداد بین المللی اواخر ماه جاری و آذر ماه هم با دستور وزیر ورزش و جوانان مسئله ای وجود ندارد.

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: در این مدت که عهده داری سرپرست خواهم بود ، بدنه کشتی را بزرگ تر نمی کنم تا تعهدی برای رییس آینده فدراسیون کشتی بوجود نیاید و بنا به سلیقه خود ، انتخاب ها را صورت دهد بنابراین با ظرفیت فعلی ادامه می دهیم.

بنی تمیم درباره کادر فنی تیم های کشتی ازاد و فرنگی گفت : در این زمینه به سرعت تصمیم نمی گیریم و ظرف روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون کشتی در خصوص جلسه با دکتر سلطانی فر شرح داد: در این جلسه از تجارب مدیریتی وزیر ورزش و جوانان بهره بردم همچنین دکتر سلطانی فر با توجه به اهمیت کشتی سوالاتی در خصوص برنامه های فدراسیون داشت که شرحات لازم را ارائه دادم .

بنی تمیم در خاتمه گفت : از اعتماد وزیر ورزش و جوانان متشکرم ، امیدوارن بتوانم این مسئولیت سنگین را به خوبی در این مدت انجام دهم و توقعات مردم را از کشتی برآورده کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2672

به "سرپرست جدید اولویت فدراسیون کشتی را معین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید اولویت فدراسیون کشتی را معین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید