سعیدی: در موارد خاص درمانی و در حد توان به قهرمانان و المپین ها یاری خواهیم کرد

به گزارش بلاگ پو، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: وظیفه ما تامین هزینه های پزشکی و درمان نیست ولی در موارد خواص در کنار پیشکسوتان و قهرمانان هستیم.

سعیدی: در موارد خاص درمانی و در حد توان به قهرمانان و المپین ها یاری خواهیم کرد

کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص آخرین شرایط پرداختی به فدراسیون های ورزشی گفت: 50 درصد واریزی به 46 فدراسیون داشتیم. در هر مرحله 7 میلیارد و پانصد میلیون تومان واریزی داشتیم و در این مرحله 25 درصد دیگر با دستورات دکتر صالحی امیری پرداخت شد و به تصویب هیئت اجرایی رسید. با این پرداخت میزان واریزی به فدراسیون ها به 75 درصد رسید. امیدواریم فدراسیون ها بتوانند اردوها و برنامه های خود را با این پرداختی ها در جهت کسب سهمیه پیش ببرند.

وی در خصوص حذف کامپوند از بازی های آسیایی 2022 گفت: در خصوص حذف کامپوند دکتر شعبانی بهار توضیحات فنی و کاملی را خواهند داد. بر اساس گزارشی که ما از فدراسیون تیراندازی با کمان داشتیم از این موضوع معطلع شدیم و موضوع بلافاصله به آقای دکتر صالحی امیری منعکس شد و مقرر شد مکاتبه ای از سوی کمیته ملی المپیک در حمایت از استمرار این رشته در بازی های آسیایی صورت بگیرد. در بازی های آسیایی 2014 اینچئون تیراندازی با کمان در کامپوند توسط اسماعیل عبادی یک طلا به دست آورد کرد. در جاکارتا کامپوند انفرادی را حذف کردند و فقط تیمی مجوز شرکت گرفت و ایران در این بخش یک مدال برنز تیمی گرفت.

سعیدی توضیح داد: خواستگاه کامپوند در غرب و کشورهای غربی از جمله آمریکا است اما ریکرو خواستگاهش بیشتر در آسیا است. آقای شعبانی بهار هم مکاتبی را با فدراسیون بین المللی داشتند و خودشان هم موضوع را دنبال خواهند کرد. در مجموع ما و فدراسیون کوشش می کنیم که انشالله بتوانیم جواب بگیریم اما به هر حال تصمیم نهایی با شورای المپیک آسیا و دنیا است. ما کوشش خودمان را می کنیم و آقای دکتر صالحی امیری نیز دستورات لازم را برای پیگیری به واحدهای ذی ربط ابلاغ کردند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درخصوص حمایت نوبخت از قهرمانان و پیشکسوتان اضافه کرد: صالحی امیری در خصوص یاری به پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی، مذاکراتی را با نوبخت داشت و حتی از طرف صندوق حمایت از قهرمانان این پیشنهاد مطرح شد که هزینه های درمان و نگهداری کشتی گیری که دچار بیماری شده بود از طرف صندوق در اختیار کمیته ملی المپیک قرار بگیرد.

وی توضیح داد: پیشکسوتانی هستند که سال ها برای کشور زحمت کشیده اند و بعدا به دلیل کهولت سن به بیماری هایی مبتلا می شوند یا دار فانی را وداع می گویند که باید از آنها حمایت هایی صورت بگیرد و همچنین قهرمانانی هستند که در حین تمرین یا مسابقات کسب سهمیه المپیک ممکن است دچار مشکلاتی شوند که آنها هم احتیاج به یاری و حمایت دارند. ما به دنبال امضای تفاهم نامه ای با صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در این موارد هستیم. هیئت اجرایی نیز این آمادگی را دارد که در موارد خاص و با درخواست فدراسیون های ورزشی به قضیه ورود کند. البته وظیفه ما تامین هزینه های پزشکی و درمان نیست ولی در موارد خواص در کنار پیشکسوتان و قهرمانان هستیم.در موارد خاص در حد توان به قهرمانان و المپین ها یاری خواهیم کرد. ولی قادر نیستیم به همه تقاضاها، رسیدگی کنیم و پاسخ بدهیم.

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34609

به "سعیدی: در موارد خاص درمانی و در حد توان به قهرمانان و المپین ها یاری خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: در موارد خاص درمانی و در حد توان به قهرمانان و المپین ها یاری خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید