سعید احمدی: برای تکمیل کلکسیون افتخاراتم دنبال مدال المپیک هستم، به خاطر خستگی ذهنی در انتخابی جهانی نبودم

به گزارش بلاگ پو، سعید احمدی، ملی پوش سابق تیم ملی کاراته ایران گفت: مطمئنم کادرفنی و فدراسیون فوتبال به دنبال بهترین ها هستند و اگر عملکرد خوبی داشته باشم به تیم ملی دعوت خواهم شد.

سعید احمدی: برای تکمیل کلکسیون افتخاراتم دنبال مدال المپیک هستم، به خاطر خستگی ذهنی در انتخابی جهانی نبودم

سعید احمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، در خصوص شرایط خود گفت: بعد از یک دوره استراحت، مجددا تمرینات خود را در آمریکا آغاز کردم و مرتب برنامه های خود را پیگیری می کنم. همچنان در رنکینگ فدراسیون دنیای کاراته حضور دارم و از شانس حضور در مسابقات لیگ دنیای و کسب سهمیه المپیک برخوردار هستم.

وی ادامه داد: قطعا از این شانس صرف نظر نخواهم کرد و تمام کوششم را انجام خواهم داد تا بهترین نتایج را در مسابقات لیگ دنیای امسال که حکم کسب سهمیه المپیک 2020 است را کسب کنم. آرزوی هر ورزشکاری حضور در مسابقات المپیک است و من نیز برای تکمیل کلکسیون مدال های خود کوشش می کنم به این آرزو دست پیدا کنم.

نایب قهرمان سابق کاراته دنیا توضیح داد: بارها حریفان دنیای خود را شکست دادم و به این موضوع باور دارم که در امسال می توانم بهترین عملکرد را داشته باشم و برای کاراته ایران مجددا افتخار کسب کنم. هر ورزشکاری دوست دارد برای ورزش کشورش افتخارآفرین باشد و من نیز تا جایی که توان دارم دوست دارم برای کاراته ایران کوشش و افتخارآفرینی کنم.

احمدی در خصوص شرایط خود در کشور آمریکا گفت: بعد از دریافت فوق لیسانس اقتصاد به دنبال پشت سر گذاشتن دوره دکترای اقتصاد خود در آمریکا هستم. در مجموع شرایط خوبی در اینجا دارم و از لحاظ ورزشی نیز امکانات خوبی در اختیارم قرار گرفته است. قصد دارم از این امکانات نهایت استفاده را برده و در مراحل مختلف مسابقات لیگ های دنیای حضور داشته باشم. علاوه بر این کارها در سمینارهای مختلف شرکت و به اموزش کاراته می پردازم.

وی در خصوص حضورش در مسابقات کاراته کامبت گفت: کاراته کامبت سازمان جدیدی است که تنها قهرمانان کاراته می توانند در آن حضور داشته باشند. یک بار به صورت آزمایشی در این مسابقات شرکت کردم و سطح رقابت ها با حضور قهرمانان بسیار خوب بود. حضور در این مسابقات تجربه خوبی بود و دوست داشتم آن را تجربه کنم. با توجه به اینکه رزمی کار هستم جدا از رشته کاراته، دوست دارم در مسابقات برخوردی نیز خود را امتحان کنم که در این مسابقات شرکت کردم. برای ادامه حضور در این مسابقات نیز تا بعد از المپیک برنامه ای ندارم.

ملی پوش سابق وزن 67- کیلوگرم کاراته ایران در خصوص شرایط فدراسیون کاراته و حواشی این فدراسیون برای برگزاری انتخابات مطرح کرد: اطلاعات زیادی در خصوص شرایط فدراسیون ندارم، اما امیدوارم هر اتفاقی می افتد به نفع کاراته ایران باشد. مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز با توجه به المپیکی شدن کاراته باید از این رشته حمایت نمایند. خیلی وقت است از حواشی دور هستم و همین دوری از حواشی باعث شده است تا ذهن آرامی داشته باشم.

احمدی در خصوص عدم حضور خود در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات دنیای گفت: یکسری موضوعات قبل از مسابقات دنیای اسپانیا دست در دست هم داد و باعث شد با توجه به اینکه از لحاظ ذهنی خسته شده بودم در آن مقطع از حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی انصراف بدهم. البته دوست داشتم در مسابقات دنیای اسپانیا حضور داشته باشم و شرایط کسب مدال را نیز داشتم. من سال گذشته در چند مرحله لیگ دنیای شرکت کردم، اما آسیب دیدگی دنده، من را از حضور و کسب مدال دنیای کنار زد.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: امیدوارم در امسال بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم و بهترین خودم باشم. همانطور که گفتم مطمئنم کادرفنی و فدراسیون به دنبال بهترین ها هستند و هر کسی بهترین باشد صندلی تیم ملی را کسب می نماید. من نیز اگر موفق به کسب مدال در لیگ های دنیای شوم و صندلی خوبی در رنکینگ فدراسیون دنیای پیدا کنم به تیم ملی دعوت خواهم شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3601

به "سعید احمدی: برای تکمیل کلکسیون افتخاراتم دنبال مدال المپیک هستم، به خاطر خستگی ذهنی در انتخابی جهانی نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید احمدی: برای تکمیل کلکسیون افتخاراتم دنبال مدال المپیک هستم، به خاطر خستگی ذهنی در انتخابی جهانی نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید