سه سرای نوآوری جدید در 22 بهمن افتتاح می گردد ، حضور دانشجویان نوآور دانشگاه آزاد در کسب وکار های استارت آپی

به گزارش بلاگ پو، رئیس دانشگاه آزاد گفت: سه سرای نوآوری جدید در حوزه های تخصصی مختلف در 22 بهمن در تهران آغاز به کار خواهند کرد.

سه سرای نوآوری جدید در 22 بهمن افتتاح می گردد ، حضور دانشجویان نوآور دانشگاه آزاد در کسب وکار های استارت آپی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمدمهدی طهرانچی ظهر امروز در حاشیه آیین نکوداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار گردید، در جمع خبرنگاران با انتقاد از سیاست های وزارت علوم در انتخاب دانشجویان نمونه کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت بیش از یک میلیون دانشجو در سراسر کشور که 38 درصد جمعیت دانشجویی را دربرمی گیرد، در انتخاب دانشجویان نمونه کشوری نادیده گرفته می گردد.

وی اضافه کرد: جای این دانشگاه با دستاوردهای کم نظیر دانشجویان پرتلاش خالی است که امیدواریم با تدبیری که مسئولان آموزش عالی دارند، این جمعیت با استعدادی که ما امروز نیز شاهد آن بودیم جا دارد با دستاوردهای ارزشمندشان در بین دانشجویان نمونه کشوری در صحنه ملی نیز بدرخشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ریل گذاری و اقدامات این دانشگاه برای اشتغال دانش آموختگان اظهار کرد: با تشکیل صندوق های پژوهش و فناوری و بسترسازی سراهای نوآوری زمینه را برای حضور همه دانشجویان نوآور دانشگاه آزاد اسلامی در صحنه های کسب وکار و استارت آپی هستیم. اکنون سرای نوآوری در واحد علوم و تحقیقات افتتاح شده و در اصفهان نیز در حال افتتاح است.

طهرانچی گفت: سه سرای نوآوری جدید در حوزه های تخصصی مختلف در 22 بهمن امسال در تهران آغاز به کار خواهند کرد. نگاه و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی بسترسازی برای حضور و حرکت روبه جلوی دانشجویان است که در آینده ای نه چندان دور بتوانیم شاهد تحول در وضع مالی کشور با تکیه بر این جوان ها باشیم.

وی در مورد مذاکرات دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام نمود: بحمدلله نیروهای مسلح به بحث مهارت آموزی سربازان ورود نموده اند و اکنون دانشگاه آزاد اسلامی در حال ایجاد فضای جدیدی قرار گرفته تا فرزندان کشور در حین خدمت سربازی هم مورد حمایت قرار بگیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه دوران سربازی فرصت های بسیار خوبی را به همراه دارد، دانشگاه آزاد اسلامی استارت آپ های ویژه سربازان را پیشنهاد داده است. امکانات وسیع دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تربیت سرباز ماهر قرار می گیرد و در نهایت حرکت و اتفاق مبارکی شکل خواهد گرفت.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17307

به "سه سرای نوآوری جدید در 22 بهمن افتتاح می گردد ، حضور دانشجویان نوآور دانشگاه آزاد در کسب وکار های استارت آپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه سرای نوآوری جدید در 22 بهمن افتتاح می گردد ، حضور دانشجویان نوآور دانشگاه آزاد در کسب وکار های استارت آپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید