سیستم پشتیبانی برق

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/قزوین پاور سونیک به عنوان یک رهبر جهانی در راه چاره های باتری قابل اعتماد، طیف گسترده ای از باتری های قابل اعتماد را ارائه می دهد که به طور خاص برای نیازهای انرژی بالا حتی سخت ترین ها طراحی شده اند.

سیستم پشتیبانی برق

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام امداد باتری، در Power Sonic ما اهمیت قدرت پشتیبان قابل اعتماد برای محافظت از داده های حیاتی شما، حفظ سیستم های اضطراری حیاتی و محافظت از تجهیزات الکتریکی شما را درک می کنیم. احتیاج به باتری های قابل اعتمادی که بتوانند به طور مداوم به وسیله قطعی های برق متعدد و نوسانات برق برای حفظ یکپارچگی سیستم کار نمایند بسیار مهم است.

انتخاب راهکار مناسب باتری یو پی اس 28 آمپر صبا برای مرکز داده، فرآیند صنعتی یا برنامه حیاتی شما بیش از هر زمان دیگری مهم است، زیرا سیستم های UPS امروزی باید در دسترس بودن را حفظ نموده و قدرت پایدار را برای مدت زمان طولانی تری تضمین نمایند. پاور سونیک به عنوان یک رهبر دنیای در راهکار های باتری قابل اعتماد، طیف گسترده ای از باتری های قابل اعتماد را ارائه می دهد که به طور خاص برای احتیاجهای انرژی بالا حتی سخت ترین ها طراحی شده اند.

از یوپی اس های کسب و کار کوچک تا یوپی اس های مرکز داده در مقیاس بزرگ، با طیف گسترده ای از مقدار ها و انواع باتری، یک باتری کاملاً مناسب برای احتیاجهای خاص UPS خود پیدا خواهید کرد، خواه OEM، ساخت نو، مقاوم سازی یا UPS ماژولار، باتری های ما می توانند مقدار ای داشته باشند تا استقلال و بار مورد احتیاج را ارائه دهند.

با توجه به طیف گسترده باتری های با کیفیت بالا، می توانیم باتری های UPS جایگزینی را عرضه کنیم که می توانند به وسیله سازندگان پیشرو UPS در سراسر دنیا در کابینت باتری و کارتریج باتری UPS نصب شوند.

برخلاف سایر کاربردها، سیستم های UPS به باتری هایی با اندازه دشارژ بالاتر احتیاج دارند، از یک UPS به عنوان برق پشتیبان برای محافظت از سیستم های حیاتی و تجهیزات الکتریکی در صورت قطع برق استفاده می گردد، در صورتی که این اتفاق بیفتد، UPS به کار می رود و باتری ها وارد می شوند. آغاز به تخلیه برق مورد احتیاج برای سیستم های حیاتی و تجهیزات الکتریکی برای ادامه کار برای یک دوره زمانی. این باعث می گردد یک باتری یو پی اس 28 آمپر صبا با کیفیت با نرخ بالا به انتخاب ایده آل برای یو پی اس شما تبدیل گردد. چگالی انرژی بالا و ساختار ناهموار، در حالی که بیشتر یو پی اس ها و سیستم های ذخیره باتری در اتاق های کنترل دما در داخل خانه نصب می شوند، گاهی اوقات احتیاج به نصب آن ها در بیرون وجود دارد. شرایط سخت و غیرقابل پیش بینی و دمای تاسیسات در فضای باز می تواند قابلیت اطمینان و عمر سیستم UPS را تهدید کند. این سیستم های UPS در فضای باز ممکن است در مکان هایی از راه دور و به سختی دسترسی داشته باشند، جایی که تعویض و نگهداری باتری بسیار سخت است.

در این نوع از سیستم های UPS، برطرف نقص می تواند چالشی باشد و UPS می تواند حتی مهم تر باشد، این امر انتخاب باتری مناسب را بسیار مهم می نماید. ما راهکار های باتری مختلفی را برای برنامه های ناهموار در فضای باز ارائه می کنیم که در آن شرایط سخت است و دما می تواند به طور چشمگیری تغییر کند و اطمینان حاصل گردد که نیروی قابل اعتماد مورد احتیاج خود را دریافت می کنید.

ما طیف گسترده ای از باتری یو پی اس 28 آمپر صبا را داریم که برای ارائه عملکرد بالا در برنامه های تخلیه با نرخ بالا طراحی شده اند. با دهه ها تجربه گسترده در توسعه و تأمین باتری در انواع برنامه های کاربردی حیاتی از مخابرات گرفته تا سیستم های UPS در مقیاس بزرگ، تیم کارشناسان برنامه ما می توانند فناوری باتری مناسب را از مجموعه جامع ما برای پاسخگویی به احتیاجهای فنی شما ارائه دهند. اگر برنامه شما احتیاجهای انرژی منحصر به فردی دارد و به یک راهکار باتری سفارشی احتیاج دارید، ما با شما همکاری خواهیم کرد تا برترین راهکار را برای احتیاجهای فردی شما ایجاد کنیم.

چه در حال برق رسانی به تجهیزات پزشکی حیاتی یا یک سری از دوربین های نظارتی باشید، یک سیستم باتری یو پی اس 28 آمپر صبا می تواند از شما در برابر از بین رفتن پوشش در صورت قطع برق محافظت کند. UPS مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply است، قطعه ای که فوراً به قطع برق پاسخ می دهد، اما مانند یک باتری پشتیبان نیست. درک تفاوت های بین این دو سیستم به شما یاری می نماید تا انتخاب های مناسبی برای احتیاجهای برق خود داشته باشید.

سیستم باتری یو پی اس یک فاصله بین منبع تغذیه اصلی و برق پشتیبان شما است. مشکل این است که حتی با وجود یک باتری پشتیبان یا ژنراتور قوی، ممکن است چندین دقیقه طول بکشد تا سیستم شما به از دست رفتن منبع برق اصلی شما پاسخ دهد و آغاز به کشیدن از منبع جایگزین شما کند.

در بیمارستان ها، بانک ها و سایر عملنمودهای حیاتی، این چند دقیقه ارزشمند می تواند یک موضوع مرگ و زندگی باشد. UPS طراحی شده است تا این مشکل را با پاسخگویی فوری حل نماید، قدرت زیادی به سیستم ارائه دهد و سپس به محض راه اندازی، همه چیز را به سیستم پشتیبان شما تحویل دهد.

مهم ترین چیزی که باید درک کنید این است که یک سیستم UPS به خودی خود یک نسخه پشتیبان طراحی نشده است. باتری یو پی اس 28 آمپر صبا متصل به سیستم یو پی اس شما قادر به تحمل بار ثابت برای بیش از چند دقیقه نخواهد بود. بنابراین، بسیار مهم است که شما یک سیستم پشتیبان در مقیاس کامل داشته باشید که در اسرع وقت آماده است.

در حالی که عملکرد اصلی باتری UPS این است که شکاف بین قطع برق و برق پشتیبان را بپوشاند، بعلاوه می تواند سیستم شما را در شرایط عادی قابل اعتمادتر کند. این به این علت است که یو پی اس باید نسبت به نوسانات منبع تغذیه ورودی فوق العاده حساس باشد تا در صورت قطع برق فورا پاسخ دهد. در نتیجه، اگر در منطقه ای هستید که منابع تغذیه ناپایدار دارد، مانند یک دفتر صحرایی یا بیمارستان روستایی، UPS ممکن است برای حفظ سطح برق در هنگام فرورفتگی های آشفته و جهش های منبع تغذیه اصلی شما مفید باشد.

در این مورد، یو پی اس در واقع هرگز مسئولیت را به سیستم پشتیبان شما واگذار نمی نماید، اما نقش مهمی را با ارائه انرژی کوتاه مدت برای پر کردن شکاف ها قبل از بازگشت همه چیز به حالت عادی ایفا می نماید. این زمانی امکان پذیر است که دستگاه یو پی اس بین منبع تغذیه اصلی شما نصب شده باشد و تجهیزات در حال محافظت باشد. به طوری که در صورت قطع برق اولین نقطه مرجع خواهد بود. این راه اندازی بعلاوه به سیستم UPS اجازه می دهد تا در حین کار، دائماً باتری خود را در چرخه های کوچک شارژ کند.

افزودن یک منبع تغذیه اضطراری به تنظیمات موجود راه خوبی برای تضمین این است که هر لحظه زمانی که برق قطع می گردد اهمیت دارد. نمی خواهید با راه اندازی یک ژنراتور مشکل داشته باشید، مگر اینکه بدانید یک باتری یو پی اس 28 آمپر صبا روی برد است و وسایل را ایمن نگه می دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیستم های UPS و نحوه کار آن ها با باتری های شما، همین امروز با MK Battery تماس بگیرید.

UPS خط کاملی از سیستم های منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) را طراحی و فراوری می نماید تا طیف کاملی از احتیاجهای حفاظت از برق را از برنامه های کاربردی سازمانی گرفته تا سیستم های اداری و تفریح خانگی برآورده کند. UPS پشتیبان برنده جایزه برای مشاغل کوچک و برنامه های خانگی ایده آل است. از داده ها و تجهیزات غیرقابل تعویض خود با پشتیبان گیری باتری با استفاده آسان از UPS محافظت کنید.

این باتری با مشخصات قوی و عملکرد طولانی مدت قدرت پایداری را برای اطمینان از تداوم کسب و کار فراهم می نماید. این یو پی اس که برای نصب سریع و آسان در مراکز داده یا اتاق های برق طراحی شده است، دارای یک پنجره درجه حرارت با عملکرد گسترده و محافظت در برابر اضافه بار قوی است که همگی در فضایی فشرده و سبک وزن دارند. باتری یو پی اس 28 آمپر صبا تجهیزات ضروری را حتی در شرایط ناپایدار ثابت و متصل نگه می دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 61800

به "سیستم پشتیبانی برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم پشتیبانی برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید