شغل هایی که در ایران بیشتر پول در می آورند

به گزارش بلاگ پو، معمولاً بسیاری از خانواده های ایرانی از همان سال اول دبستان آرزوی دکتر شدن فرزند خود را در سر می پرورانند. در واقع از سال 1360 به بعد در ایران، پزشکان عایدی قابل توجهی داشتند.

شغل هایی که در ایران بیشتر پول در می آورند

به گزارش اقتصادآنلاین؛ بسیاری از افراد تنها به خاطر نام و نام ورسم یک شغل وارد آن می شوند، مثلاً این که آن ها برادر پزشک خود را دکتر صدا می زنند و از نام واقعی او استفاده نمی نمایند! پزشکان نیز به آوردن نام دکتر در اول نامشان اصرار می ورزند.

در ادامه 9 شغل پرعایدی در ایران را معرفی می کنیم.

جراح پلاستیک، پرعایدیترین شغل در ایران

زمانی که در شهر های ایران مخصوصاً تهران قدم می زنید، با سیل کثیری از افراد با بینی های عمل نموده، روبرو خواهید شد. رینو پلاستی یا عمل بینی یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی در ایران است و 60 درصد از جراحی های زیبایی فقط به بینی اختصاص دارد؛ بنابراین واضح است که یک جراح بینی می تواند عایدی بسیار زیادی داشته باشد.

جراح قلب

جراحی قلب بعلاوه جز جراحی هایی با آمار بالا است. آمار بیماری های قلبی در ایران نسبتاً زیاد است و باعث می گردد که جراحان آن عایدی خوبی داشته باشند.

دندانپزشک

دندانپزشکی نیز یکی از شغل های با عایدی بسیار بالا در ایران است. یک جراح متخصص دندان عایدی بسیار زیادی را خواهد داشت و به معنای واقعی پول پارو می نماید. خدمات زیبایی دندانپزشکی هم در این سال ها رونق خوبی داشته است. انواع و اقسام ارتودنسی ها و حالا ایمپلنت و از همه مهم تر طرح اصلاح لبخند سفیدکردن و مرتب سازی دندان ها به دندانپزشکان یاری نموده تا عایدی خوبی داشته باشند.

مربی و بازیکن فوتبال

پرداختی بازیکنان فوتبال به مقدار دیگر کشور های آسیایی نیست، اما باز هم جز شغل های بسیار پرعایدی در ایران است. مربی فوتبال نیز عایدی بسیار زیادی خواهد داشت.

معلم، نه یک معلم معمولی!

همه معلم ها در ایران ثروتمند نیستند. عایدی کلی معلمان ایرانی در مقایسه با دیگر معلم ها در کل جهان کمتر است، اما روی صحبت ما در خصوص معلم های کنکور با قابلیت بسیار بالا است. زمانی که نام یک معلم به یک برند تبدیل گردد، عایدی او چیزی کمتر از یک جراح متخصص نخواهد بود و گاهی اوقات بالاتر نیز خواهد رفت.

طراح لباس عروس

کار طراحان لباس عروس در یک دهه اخیر رونق گرفته و آن ها را در گروه پرعایدیترین شغل ها قرار داده است.

بازیگران

بازیگران نیز در ایران عایدی بالایی دارند، مخصوصاً اگر معروفیت آن ها به یک باره بالا برود.

وکیل های طلاق

آمار طلاق در ایران بالا است. در واقع می توان گفت که این آمار هرساله نیز سیر صعودی دارد. 20 درصد از ازدواج ها در ایران منجر به طلاق می گردد، در تهران نیز آمار طلاق 50 درصد است. طبق آمار های موجود در هر دقیقه 20 طلاق در ایران ثبت می گردد که همین امر موجب بالارفتن عایدی و فرصت شغلی وکیل های طلاق شده است.

خلبان ها

اینکه خلبان ها افراد پول داری باشند دور از فکر نیست. شغل حساس و پرخطر خلبانی با اینکه عایدی خیلی خوبی دارد، اما بعضی از خلبانان از این مقدار عایدی چندان هم راضی نیستند، زیرا شغل آنان جزو مشاغل پرخطر است.

بعضی دیگر از مشاغل پرعایدی ایران:

متخصص IT

دلال

آرایشگران

آشپزی

عایدی در فضای مجازی

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 69883

به "شغل هایی که در ایران بیشتر پول در می آورند" امتیاز دهید

1 کاربر به "شغل هایی که در ایران بیشتر پول در می آورند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل هایی که در ایران بیشتر پول در می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید