صادرات تبلیغات خلاقانه ایرانی به خارج از مرزها، استفاده ازمحصولات یک شرکت خلاق حوزه تبلیغات در روسیه و بلاروس

به گزارش بلاگ پو، یک شرکت خلاق پیروز در حوزه تبلیغات توانست علاوه بر صادرات خدمات فنی به کشورهای مانند روسیه و بلاروس، دفتر صادراتی هم در خارج از کشور افتتاح کند.

صادرات تبلیغات خلاقانه ایرانی به خارج از مرزها، استفاده ازمحصولات یک شرکت خلاق حوزه تبلیغات در روسیه و بلاروس

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ابولفضل حق پرست رئیس هیئت مدیره شرکت خلاق بازتاب هنر بام کیش در اینباره گفت: آژانس تبلیغاتی بازتاب هنر متشکل از مدیرانی با دو دهه سابقه فعالیت و دانش روز در صنعت تبلیغات است. ما بعلاوه از نیروهایی مجرب و خلاق برخوردار هستیم و افتخار همکاری با بیش از 100 برند عظیم کشور، به ویژه برندهای بخش خصوصی را دارا هستیم. ما در سال 97 تصمیم به تغییر استراتژی های کار خود گرفته و با هدف اجرای کمپین 360 درجه هدفمند با موضوع فراوری محتواهای دقیق و با تغییر در چارت سازمانی و بخشی از اعضای هیئت مدیره، این شرکت را تاسیس کردیم که در حال حاضر یکی از شرکت های مطرح در عرصه تبلیغات است.

این فعال صنایع نرم و خلاق در ادامه گفت: تبلیغات از گذشته تا به امروز جزء لاینفک زندگی بشر بوده است و با توجه به نو پا بودن این صنعت در کشور نسبت به خیلی از صنایع دیگر و احتیاج مبرم و روز افزون تمامی بخش های کسب و کار به این حرفه، مجاب شدیم تا جهت سرمایه گذاری کلان و حرفه ای در عرصه صنعت تبلیغات اقدام کنیم. تمامی فعالیت های مجموعه بازتاب بر پایه تحقیقات بازار و احتیاج سنجی دقیق مشتری و مخاطبان هدف با موضوع خلاقیت و استفاده از محتواهای درست و فرق دارد.

حق پرست با اشاره به نقش و اهمیت خلاقیت در صنعت تبیغات، اضافه نمود: مخاطبان مجموعه بازتاب ، عمدتاً صنایع عظیم فراوریی هستند که مخاطبان آن عامه مردم می باشد. تا به امروز بازخورد واستقبال مشتریان به طور میانگین درحد عالی بوده است . ما از خدمات 57 نفر نیرو متخصص بیمه شده، 13 مشاور در زمینه های تخصصی ثابت و 350 نیروی پیمانکار پروژه ای در طی سال، بهره می بریم. ما پیروز به کسب گرید 3 ستاره در رتبه بندی سازمان صدا وسیما و کسب سومین رتبه پخش در سال 98 از سازمان صدا سیما، شدیم. کسب چهارمین رتبه پخش در سال 99 از همین سازمان هم یکی دیگر از پیروزیت های شرکت است. تایید 13 تیزر ساخت شرکت به اسم تیزر های برتر ما در دوسال ما قبل (مانند هلوشو بدم - لیموشو بدم)و جا افتادن در مکالمات مردمی، هم یکی دیگر از شاخص های رجحان تبلیغاتی این شرکت است.

این فعال حوزه صنایع خلاق، با اشاره به پتانسیل بالای شرکت های خلاق در صنعت تبلیغات، گفت: ما بعلاوه توانستیم تا فیلم، انیمیشن و خدمات فنی را به کشورهای کشورهای مستقل همسود مانند روسیه و بلاروس صادر کنیم.

وی اضافه نمود: تیزرهای تبلیغاتی بعضی از برندهای معروف، از جمله محصولات ما هستند. در صورت حمایت نهادهای حاکمیتی ما می توانیم عنصر فناوری و نوآوری را در سطح وسیع تری به این صنعت وارد کنیم. پیروزیت بیشتر در صنعت تبلیغات به معنای پیروزیت بیشتر صنایع فراوریی کشور است و از این جهت شرکت های خلاق حوزه تبلیغات احتیاجمند تبلیغات هستند.

حق پرست بعلاوه ابراز کرد: در حال حاضر هم علاوه بر کیش، مشهد و تهران، در استانبول هم یک دفتر تبلیغاتی دایر نموده ایم. ارائه معافیت مالیاتی، ارائه وام ها با بهره کم جهت توسعه کسب و کار و ارائه راهکارهایی جهت معرفی شرکت های با تخصص های مختلف به یک دیگر، از جمله حمایت های مفیدی است که می توان به شرکت های خلاق حوزه تبلیغات تخصیص داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50669

به "صادرات تبلیغات خلاقانه ایرانی به خارج از مرزها، استفاده ازمحصولات یک شرکت خلاق حوزه تبلیغات در روسیه و بلاروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات تبلیغات خلاقانه ایرانی به خارج از مرزها، استفاده ازمحصولات یک شرکت خلاق حوزه تبلیغات در روسیه و بلاروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید