صادرات عسل از آذربایجان شرقی 15 درصد افزایش یافت

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از افزایش 15 درصدی صادرات عسل از این استان در سال 93 خبر داد و گفت: عسل تولیدی این استان به کشورهای مالزی، عراق و چین صادر می شود.

صادرات عسل از آذربایجان شرقی 15 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تبریزبه نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد در حاشیه سفر به شهرستان شبستر از یک واحد نمونه کشوری تولید و بسته بندی عسل بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید و بسته بندی و نیز مسائل موجود در این حوزه قرار گرفت.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی ضمن اعلام افزایش 15 درصدی عسل از این استان در سال 93 نسبت به سال 92 و به کشورهای مالزی، عراق و چین خاطرنشان کرد: نظر به ظرفیت بالای این استان این رقم باید بیش از این مقدار نیز باشد.

وی ضمن تشویق فعالان این عرصه در بحث صادرات از تمام واحدهای فعال استان خواست تا نسبت به اخذ کد صادراتی و کد IR اقدام کنند چرا در سال 94 به واحدهای فاقد کد IR اجازه فعالیت در حوزه صادرات داده نمی شود.

ر

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14829

به "صادرات عسل از آذربایجان شرقی 15 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات عسل از آذربایجان شرقی 15 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید