ضرر هنگفت یوونتوس در اولین فصل دست و پنجه نرم کردن با کرونا

به گزارش بلاگ پو، قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا از ثبت ضرری هنگفت برای این باشگاه در فصل گذشته اطلاع داد.

ضرر هنگفت یوونتوس در اولین فصل دست و پنجه نرم کردن با کرونا

به گزارش خبرنگاران، باشگاه یوونتوس روز گذشته (پنجشنبه) در جلسه ارائه گزارش اقتصادی سالانه خود به سهامدارانش خاطرنشان کرد که این باشگاه در فصل 20-2019 متحمل ضرری بالغ بر 89 میلیون یورو شده است.

با توجه به از دست رفتن منابع اقتصادی همچون بلیت فروشی در نتیجه تعلیق چهار ماهه بازی های سری A و پس از آن برگزاری این مسابقات بدون حضور تماشاگران به دلیل شیوع کرونا، همه باشگاه های اروپایی متحمل ضرر شده اند و در این میان یوونتوس به دلیل حذف زودهنگامش از لیگ قهرمانان اروپا متحمل ضرری مضاعف شده است.

در جلسه سهامداران باشگاه یوونتوس که به صورت غیرحضوری برگزار گردید، معین شد که بیانکونری در سال اقتصادی منتهی به سی ام ژوئن سال 2020، دقیقاً متحمل 89 میلیون و 700 هزار یورو ضرر اقتصادی شده است که 39.9 میلیون یورو از آن مربوط به سال گذشته است.

یوونتوس فصل گذشته با وجود کسب مقام قهرمانی در سری A برای نهمین فصل متوالی، در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون فرانسه تن به شکست داد و خیلی زود حذف شد. در این میان قطع همکاری با بعضی از اعضای باشگاه مانند گونسالو ایگواین و اخراج سرمربی فصل گذشته تیم مائوریتزیو ساری و پرداخت غرامت های مرتبط با آن بر هزینه های باشگاه اضافه کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36282

به "ضرر هنگفت یوونتوس در اولین فصل دست و پنجه نرم کردن با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر هنگفت یوونتوس در اولین فصل دست و پنجه نرم کردن با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید