طرح اهدای سنسور انتشار گاز منوکسید کربن

به گزارش بلاگ پو، شهردار منطقه 7 از انتخاب این منطقه برای اجرای طرح پایلوت اهدای سنسور انتشار گاز منوکسید کربن به اماکن مشکوک به انتشار این گاز در تاریخ یکشنبه 17 آذر ماه خبر داد.

طرح اهدای سنسور انتشار گاز منوکسید کربن

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سمیه حاجوی با اشاره به اینکه این طرح با هدف پیشگیری از حوادث منجر به فوت متاثر از انتشار گاز منوکسیدکربن اجرا می شود، گفت: امسال در نظر داریم تا با آموزش چهره به چهره شهفرایندان بتوانیم آنان را در سطوح مختلف از خطرات مرگ خاموش گاز منوکسید کربن آگاه کنیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته آمار قابل توجهی از فوت هموطنان در اثر انتشار گاز منوکسید کربن در کل کشور ثبت شده است، شرح داد: اطلاع رسانی یکی از ابزار راهبردی است که با استفاده از آن می توانیم لایه های مختلف جامعه را با خطر بهره برداری نا ایمن از وسایل گرمایشی آگاه کنیم.

شهردار منطقه 7 مطرح نمود: این طرح با حضور 150 آتش نشان داوطلب، 50 آتش نشان متشکل از 10 نفر از روسای ایستگاه های آتش نشانی و 10 اکیپ ماشین سبک عملیاتی در ایستگاه شماره 73 آتش نشانی جنب ساختمان شهرداری ناحیه 3 این منطقه آغاز و این اکیپ به نقاط پرخطر، ریزدانه و متراکم منطقه که از قبل شناسایی شده اند اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از طریق اکران محیطی 48 ساعت قبل از اجرای این طرح شهفرایندان با فرایند و اهداف طرح آشنا می شوند، گفت: ارسال پیامک به مردم ساکن در محله هدف، استفاده از ظرفیت های سرای محلات، مساجد و استفاده از فضا های تبلیغاتی سطح منطقه و همچنین توزیع بروشور و کتابچه های ایمنی در خانه از دیگر اقداماتی است که از طریق آن اطلاع رسانی به شهفرایندان انجام خواهد شد و پس از خاتمه این طرح نیز آگاه سازی ایشان نسبت به رعایت موارد ایمنی از طریق ابزار های ارتباطی ادامه خواهد داشت.

حاجوی تاکید کرد: در روز اجرای طرح اکیپ آتش نشانی بعد از بازدید بصری و ظاهری و در نهایت شناسایی دودکش های ناایمن در صورت اجازه مالکین وارد منازل آن ها شده و بعد از ارائه تذکرات لازم در این خصوص، به چند نفر از شهفرایندان به صورت نمادین سنسور منو کسید کربن اهدا خواهد کرد تا ضمن شناسایی مکان مناسب، این دستگاه را در منزل خود نصب کنید.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه این طرح با همکاری ادارات آتش نشانی، اورژانس و گاز اجرا می شود، مطرح نمود: شهفرایندانی که تمایل به نصب این سنسور دارند می توانند با سرای محلات 5 گانه منطقه و ادارات آتش نشانی تماس حاصل کنند تا راهنمایی های لازم جهت خرید و چگونگی نصب این ابزار را دریافت کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16988

به "طرح اهدای سنسور انتشار گاز منوکسید کربن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اهدای سنسور انتشار گاز منوکسید کربن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید