طرح جدیدی برای مسابقات ساندا داریم، جوایز نقدی برای مدال آوران

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حسین اوجاقی در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار گردید جزئیات برگزاری مسابقات ساندا را تشریح کرد که در سه مرحله شناخته شده ها، منتخبین استان ها و سوپرجام به صورت مجزا برگزار خواهد شد که به نفرات اول و دوم هر بخش جوایز ریالی تعلق می گیرد.

طرح جدیدی برای مسابقات ساندا داریم، جوایز نقدی برای مدال آوران

اوجاقی با بیان اینکه کرونا باعث لغو مسابقات مختلف جهانی و آسیایی ووشو در رده های سنی مختلف شد، گفت: این موضوع باعث شد تا ما برای حضور در مسابقات مهم سال آینده از جمله بازی های آسیایی طرح های جدیدی را در دست اجرا قرار دهیم. سال گذشته لیگ را با سبک و سیاق جدید برگزار کردیم که خیلی مورد توجه نهاده شد و به همین دلیل این رقابتها را با قوانین جام جهانی وفقط برای بخش مردان طرح ریزی کردیم.

نایب رئیس فدراسیون ووشو در تشریح این طرح گفت: در مرحله نخست با همان شناخته شده ها، 27 تا 29 تیرماه رقابتها در چهار وزن 60-، 70-، 80- و 90- کیلوگرم و فقط بین نفراتی که مدال جهانی و آسیایی داشته اند برگزار می گردد. در هر وزن هشت ساندارکار به رقابت می پردازند و به نفرات اول و دوم به ترتیب 6 و 2 میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت می گردد. در این بخش سانداکارانی که پیروز به کسب مدال های طلا، نقره و برنز قهرمانی کشور را کسب نموده و مجوز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت نموده اند نیز حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی ووشو در مورد مرحله دوم تاکید نمود: این بخش در واقع رقابت استانی است و هر استان مهرماه امسال در همان چهار وزن نفرات خود را به مسابقات اعزام می نمایند و در هر وزن مبارزات با حضور 32 سانداکار برگزار خواهد شد. در این بخش هم به نفرات اول هر وزن 2 میلیون و نفرات دوم 800 هزار تومان جایزه تعلق خواهد گرفت. ضمن اینکه چون مسابقات استانی است و هزینه ورودی هر نفر 500 هزارتومان می باشد، به هر استان که سانداکارش پیروز به کسب مدال شوند، سه میلیون تومان جایزه اهدا می گردد.

اوجاقی به رقابتهای مرحله سوم هم اشاره نمود و ادامه داد: این رقابتها در واقع، مبارزه بهترین هاست و بین نفرات برتر دو مرحله قبل برگزار می گردد. در هر وزن چهار نفر (فینالیست های مرحله اول و دوم) به رقابت خواهند پرداخت و به نفراتی که در این بخش پیروز به کسب عنوان قهرمانی گردد، کمربند قهرمانی، جام و 30 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می گردد. نفرات دوم هر وزن هم جام و 10 میلیون جایزه دریافت خواهند کرد.

نایب رئیس فدراسیون ووشو ادامه داد: این مسابقات سال آینده هم برگزار می گردد که نحوه گزینش نفرات برای حضور در مسابقات مرحله سوم یا همان بهترین ها متفاوت خواهد بود و از بین سانداکاران برتر همین مسابقات انتخاب و دعوت می شوند.

اوجاقی در خاتمه گفت: هنوز زمان و مکان این مسابقات معین نشده و در صورت انتخاب حامی اقتصادی و جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48644

به "طرح جدیدی برای مسابقات ساندا داریم، جوایز نقدی برای مدال آوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جدیدی برای مسابقات ساندا داریم، جوایز نقدی برای مدال آوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید