عاقبت واکسن نزدن در نیویورک

به گزارش بلاگ پو، شهردار نیویورک که هوادار سرسخت واکسن است پیشتر به رهبران خارجی هشدار داده بود اگر واکسن کرونا نزده اند به نیویورک سفر نکنند.

عاقبت واکسن نزدن در نیویورک

ژائیر بولسونارو رییس جمهوری راستگرای برزیل به علت نزدن واکسن کرونا اجازه ورود به رستوران های شهر نیویورک را ندارد و مجبور شد نخستین شام خود در شهر نیویورک آمریکا را سرپایی و در پیاده رو بخورد.

به گزارش خبرنگاران، بولسونارو که پیشتر گفته بود واکسن کرونا نمی زند ولی در نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک حضور خواهد یافت، حالا مجبور شده به علت قوانین شهری نیویورک در پیاده رو غذا بخورد.

شهردار نیویورک پیشتر به طور اکید به رهبران و هیات های خارجی که قصد سفر به نیویورک برای شرکت در هفتادو ششمین مجمع عمومی ملل متحد دارند، توصیه نموده بود اگر واکسن کرونا نزده اند به این شهر سفر نکنند چون قوانین این شهر اجازه حضور افراد واکسینه نشده در اماکن عمومی مسقف و رستوران ها را نخواهد داد.

اما بولسونارو که چند ماه پیش کرونا گرفته می گوید بدنش ایمنی بالایی دارد و به همین دلیل واکسن نخواهد زد. او گفته آخرین فردی خواهد بود که واکسن کرونا را در برزیل تزریق خواهد نمود. تا به امروز 222 میلیون دوز واکسن کرونا به شهروندان برزیل تزریق شده است.

بولسونارو یکشنبه این هفته به همراه هیاتی از مشاوران و وزیران کابینه اش به نیویورک سفر نموده است.

وزیرگردشگری برزیل برای نخستین بار عکس پیتزا خوردن بولسونارو و هیات همراهش را در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

نیویورک از هفته گذشته بازگشایی اماکن عمومی خود از جمله رستوران ها و تالارها و سینما و باشگاه ها را شروع نموده اما شرط حضور افراد در این اماکن زدن حداقل یک دوز واکسن کروناست.

دولت محلی شهر نیویورک پیشتر به مسئولان سازمان ملل متحد فشار وارد کردند تا تزریق واکسن کرونا را شرط لازم حضور هیات های خارجی در نشست سالانه مجمع عمومی قرار دهند، اما دبیر کل سازمان ملل در برابر اصرار مقامات نیویورک گفت او نمی تواند حضور رهبران خارجی در نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد را مشروط به زدن واکسن کرونا کند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54779

به "عاقبت واکسن نزدن در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاقبت واکسن نزدن در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید