فوتبال ساحلی مظلوم است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتبال ساحلی فرش حداد گفت: یزد و بوشهر با سرمایه گذاری در زیر ساختها، ورزشگاه هایی در حد استانداردهای جهانی دارند، در حالی که اصفهان فوتبال ساحلی را زودتر از یزد آغاز کرد.

فوتبال ساحلی مظلوم است

علیرضا نادری امروز (سه شنبه- 28 بهمن ماه) در نشست مطبوعاتی باشگاه فرش حداد با خبرنگاران اظهار کرد: هدف من با توجه به اهداف باشگاه بلند مدت است و تلاش می کنیم با حفظ تیم و استفاده از بازیکنان جوان بتوانیم در سالهای آینده مقامهای بهتری را به دست آوریم و در کنار نگه داشتن بازیکنان فعلی در نظر داریم یک بازیکن به تیم اضافه کنیم که در رده امید باشد و همچنین پیشنهاداتی نیز به دو ملی پوش اصفهانی آقایان شیرمحمدی و اکبری داده ایم که فصل آینده در تیم فرش حداد حضور داشته باشند اما هنوز جوابی نگرفته ایم.

وی اضافه نمود: به دلیل نداشتن استانداردهای لازم سازمان لیگ اجازه میزبانی مسابقات را به ما نمی دهد و حتی ما بازیهای خانگی خود را مجبوریم در شهرهای دیگر برگزار کنیم. در استان اصفهان هیچ زمین استانداردی وجود ندارد و تنها چند زمین ماسه ای غیر استاندارد مثل ناژوان داریم که فقط برای تمرین مناسب هستند.

وی با اشاره به امکانات و زیرساختهای شهرهای دیگر مانند بوشهر و یزد گفت: گلساپوش یزد و پارس جنوبی بوشهر فاصله زیادی با ما از لحاظ تجهیزات و زیر ساختها گرفته اند و ورزشگاه های خوبی دارند. به دلیل ضعف مدیریت فوتبال ساحلی که از گذشته در اصفهان رخ داده است در اصفهان هیچ گونه زیرساخت مناسبی در این رشته ایجاد نشده و بسیار عقب هستیم؛ به جز سال های اول که تیم عمران سازان بود، دیگر مدیریت خوبی نشده است و باعث شد فوتبال ساحلی اصفهان به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال ساحلی اصفهان اظهار کرد: البته مسئولان قولهایی مبنی بر تجهیز زمین ناژوان و همچنین کلنگ زنی زمینی در خوراسگان را داده اند که در آینده می تواند در میزبانی به ما کمک زیادی کند؛ چرا که میزبانی و بازی در خانه به تیم ها در کسب نتیجه بهتر کمک می کند.

وی با اشاره به راه اندازی آکادمی فوتبال ساحلی فرش حداد در آینده گفت: برای فعالیت آکادمی باید یکسری زیرساختها فراهم شود تا بتوانیم فعالیت خود را آغاز کنیم.

نادری در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و بی توجهی مسئولان فعلی فدراسیون به فوتبال ساحلی گفت: 15 سال از نزدیک شاهد تمام اتفاقات تیم ملی بودم. با وجود اینکه فوتبال ساحلی و فوتسال بیشترین عناوین بین المللی را برای فدراسیون کسب کرده، اما با این وجود فوتبال ساحلی مظلوم واقع شده است.

وی در خصوص سطح شرایط بازیکنان ایرانی و حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ساحلی شرح داد: به غیر از برزیل که بازیکنان خوبی دارد، بازیکنان فوتبال ساحلی ایرانی در جهان بی نظیر هستند، با توجه به امکانات و تمرینات استعدادهای خوبی داریم و در حال حاضر بازیکنان ایرانی در لیگ روسیه و کشورهای عربی بازی می کنند.

در ادامه حسن سهرابی بازیکن تیم فوتبال ساحلی فرش حداد گفت: بازی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی ایجاد کرد. تیم ما بسیار جوان بود، در 3 تیمی که درصدر جدول قرار گرفتند ما کمترین بازیکن ملی پوش را داشتیم، در تیم های دیگر 9 و 5 بازیکن ملی پوش حضور داشتند.

وی اضافه نمود: اگر شرایط میزبانی داشتیم، می توانستیم نتایج بهتری بگیریم، بازی در شرایط آب و هوایی جنوب بسیار سخت بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43770

به "فوتبال ساحلی مظلوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ساحلی مظلوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید