فولاد سیرجان با تمام ملی پوشان هم روی سکوی جهانی نمی رفت

به گزارش بلاگ پو، احسن الله شیرکوند در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره حضور تیم فولاد سیرجان در جام باشگاه های دنیا گفت: حضور سیرجان در مسابقات یک تصمیم مدیریتی است. والیبال ما در چند سال گذشته با هر تیمی که در مسابقات شرکت کرد، دو شکست یا دو شکست و یک پیروزی کسب کرد. باشگاه سیرجان خودش را نکوهش نکند.

فولاد سیرجان با تمام ملی پوشان هم روی سکوی جهانی نمی رفت

کارشناس والیبال ادامه داد: به تیم سیرجان تبریک و خسته نباشید می گویم. سعید رضایی مربی با دانشی است که سختی و ریاضت زیادی را در والیبال کشیده است. نباید دنبال مقصر باشیم. به عنوان یکی از باتجربه ترین افراد در جام باشگاه های دنیا که چهار دوره در این مسابقات حضور داشتم می گویم حتی اگر تمام ملی پوشان راهی هم می شدند باز هم تیم ما روی سکو نمی رفت. این یک تورنمنت بود که تمام شد و شاید عدم حضور تیم سیرجان در این مسابقات، به علت بحث تعهدات می توانست به والیبال ملی و فدراسیون آسیب بزند.

شیرکوند درباره عدم مدیریت در سازمان لیگ، توضیح داد: متأسفانه در سازمان لیگ آن طور که باید مدیریت خوبی وجود ندارد. در ابتدای سال مدیران باشگاه های حاضر در جلسه خیلی آگاه نبودند و در نتیجه امروز اتفاقاتی رخ می دهد که به ضرر والیبال است. باید اساسنامه محکم و پایبندی داشته باشیم و براساس آن عمل کرد نه اینکه زمانی که منافع یک شخص یا یک باشگاه به خطر می افتد، اعتراض ها مطرح گردد. متأسفانه گاهی افراد به علت مخالفت با شخصی با پیشنهادات مخالفت می نماید. این به هم ریختگی های والیبال نتیجه تعداد زیاد تیم ها و افزایش فشار مسابقات است.

وی اضافه کرد: نمی دانم چه اصراری است که لیگ باید کوتاه مدت برگزار گردد و اردوهای تیم ملی را بلندمدت می نماید. در نتیجه فشار روی بازیکنان زیاد و مصدومان افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58629

به "فولاد سیرجان با تمام ملی پوشان هم روی سکوی جهانی نمی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد سیرجان با تمام ملی پوشان هم روی سکوی جهانی نمی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید