محکومیت جدید برای استقلال

به گزارش بلاگ پو، باشگاه استقلال در پرونده شکایت نیکولای بودوروف مدافع پیشین بلغارستانی تیم فوتبال استقلال محکوم شده است و باید مطالبات این بازیکن را پرداخت کند.

محکومیت جدید برای استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نیکولای بودوروف، مدافع بلغارستانی پیشین تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

فیفا با آنالیز پرونده، باشگاه استقلال را به پرداخت نزدیک به 140 هزار دلار محکوم کرد. مسئولان استقلال دفاعیات خود را در قبال این بازیکن ارائه کردند اما مورد پذیرش قرار نگرفت و باید تا یک ماه دیگر این مبلغ را که چیزی در حدود سه میلیارد و پانصد میلیون تومان می گردد، پرداخت نمایند.

با توجه به هزینه های بالای ارائه پرونده به دادگاه CAS، به نظر نمی رسد مسئولان استقلال چنین تصمیمی بگیرند و باید دنبال راهی برای پرداخت مطالبات بودوروف باشند.

بودوروف نیم فصل لیگ سال گذشته به استقلال پیوست، اما فرصت کافی برای بازی کردن پیدا نکرد تا به راحتی به دلیل پرداخت نشدن به موقع مطالباتش، خواستار کل قراردادش گردد.

دیگر پرونده استقلال شکایت آندره آ استراماچونی و دستیارانش است که هنوز رای قطعی صادر نشده است، چرا که باشگاه استقلال حداقل در این پرونده ادعا می نماید که دفاعیات محکمی دارد تا مبلغ درخواست یک میلیون و 380 هزار یورویی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را کم کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41639

به "محکومیت جدید برای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت جدید برای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید