محیط روستاها مخصوص ایجاد فضای ورزشی است

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تغییر کاربری های غیرمجاز خلعیت می شوند.

محیط روستاها مخصوص ایجاد فضای ورزشی است

به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا بازدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهت ایجاد فضاهای ورزشی در طرح هادی، این مهم دیده گردیده و بافت روستاها برای این منظور است.

وی با بیان اینکه از فضاهای روستایی باید برای ایجاد این گونه فضاها استفاده کرد، اضافه نمود: در شرایط عادی به منظور اجرای طرح فضای ورزشی نمی توان از اراضی کشاورزی استفاده کرد و آنها را تغییر کاربری داد اما در صورت لزوم می توان این کار را کرد.

بازدار با اشاره به اینکه در کمیسیون تغییر کاربری روی درخواست ایجاد فضاهای رفاهی و خدماتی در اراضی کشاورزی بحث های زیادی می گردد، ادامه داد: اساسی ترین مشکل این واحدها نداشتن سلیقه در کار است چراکه طرح خاصی ندارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در اکثر این اماکن غذاهای بی کیفیت سرو گردیده و به جز مسائل اولیه مانند قلیان خدمات زیادی ارائه نمی گردد.

وی افزود: این واحدها باید باعث جذب گردشگر شوند و این گونه فعالیت ها درست نیست.

بازدار با بیان اینکه تمام درخواست ها باید با حساسیت بیشتری موردآنالیز قرار گیرند، اضافه نمود: در صورت واگذاری زمین و تغییر اراضی کشاورزی اگر آنالیز گردد که طرح به غیراز فعالیت مذکور مورداستفاده قرارگرفته حکم به خلعیت و برگرداندن به حالت اولیه آن داده می گردد. همچنین از ادامه فعالیت فرد متخلف جلوگیری به عمل می آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 632

به "محیط روستاها مخصوص ایجاد فضای ورزشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محیط روستاها مخصوص ایجاد فضای ورزشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید