معرفی عجیب و غریب ترین انسان های دنیا

به گزارش بلاگ پو، در دنیا هیچ چیزی غیر قابل باور نیست و ممکن است افرادی زندگی نمایند که با بقیه فرق های به خصوصی داشته باشند.

معرفی عجیب و غریب ترین انسان های دنیا

به گزارش ،در دنیا هیچ چیزی غیر قابل باور نیست و ممکن است افرادی زندگی نمایند که با بقیه فرق های بخصوصی داشته باشند در این گزارش می توانید با عجیب و غریب ترین انسان های آشنا شوید.

دنیل پاول تِیمت، یک دانشمند انگلیسی تبار مبتلا به اوتیسم است که توان محاسبات ریاضی بسیار بالا، حافظه زنجیره ای و قدرت یادگیری زبان های دیگر را دارد. وی با صرع مادرزادی متولد شده است. او اعداد را تا حداکثر عدد 10 هزار، با شکل، رنگ و فرم ویژه ای در فکر متصور می گردد. به این ترتیب، می تواند نتیجه محاسبات خود را در فکر همچون یک چشم انداز ببیند.

حتی می تواند حس کند که اعداد، اولیه یا ترکیبی هستند. تصاویری که وی از اعداد در فکرش دارد بسیار منحصربه فرد و عجیب هستند. مثلا عدد 289 از منظر وی بسیار زشت است در حالی که عدد 333 بسیار زیباست. یا مثلا عدد پی هم به نظرش ترکیب زیبایی دارد. او حتی می توانید از تصویر اعداد در فکرش نقاشی هم ترسیم کند. به طور مثال، با آبرنگ زیبایی هایی عدد پی را نقاشی نموده است.

تِیمت در میان اروپایی ها، رکورد حافظه و تعدادش عدد پی تا 22514 در عرض 5 ساعت را دارد. وی بعلاوه توانایی سخن گفتن به زبان های انگلیسی، فرانسوی، فنلاندی، آلمانی، اسپانیایی، لیتوانیایی، رومانیایی، استونیایی، ایسلندی، ولش و اسپرانتو را دارد. او به شخصه زبان استونیایی را دوست دارد، زیرا از نظر آوا.

غنی تر از دیگر زبان هاست. او بعلاوه یک زبان تازه به نام مانتی برای خودش اختراع نموده است. تِیمت توانایی یادگیری زبان در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد به زوری که زبان ایسلندی را در عرض یک هفته یاد گرفته است.

بِن آندروودثاوت نابیناست و جفت چشم هایش در سن 3 سالگی به علت ابتلا به سرطان، تخلیه شده اند. با این وجود، او بسکتبال و دوچرخه سواری می نماید و یک زندگی کاملا عادی دارد. استعداد شگفت آور بن در این است که وی از اصوات و آوا ها برای مسیریابی محیط پیرامون خود بهره می گیرد. او از عصا یا دیگر نیرو های یاریی یاری نمی گیرد و فقط و فقط به صدا ها گوش می سپارد.

گوش او اکوی اجسام را دریافت نموده و به یاری آن، محل قرار گیری آن ها را پیدا می نماید. او تنها انسانی است که همچون دلفین ها از بازتاب اصوات برای مسیریابی خود استفاده می نماید.

دنیل براونینگ اسمیث، بدن فوق العاده منعطف و تغییرپذیری دارد به طوری که تا به امروز 5 بار توانسته نام خود را در لیست رکورد های گینس به ثبت برساند. وی بعلاوه بندباز بسیار مشهوری هم به تعداد می رود. او تا به امروز در بسیاری از برنامه های پربیننده تلویزیونی، از جمله شو تلویزیونی اوپرا وینفری و بازی های بیس بال و بسکتبال حضور داشته. او به گونه ای اعضای بدن خود را می چرخاند که گویی هیچ استخوانی در بدنش وجود ندارد.

مایکل لوتیتو که با لقب آقای همه چیز خوار هم شناخته می گردد در سال 1950 میلادی متولد شده و معده اش توان هضم هر نوع ماده ای در روی زمین را دارد. او توان خوردن آهن، شیشه و لاستیک را دارد و به همین دلیل، به راحتی می تواند تلویزیون، دوچرخه یا موتور را خورده و قورت دهد.

وی از این توانایی خود برای جلب توجه و ضبط برنامه های پر بیننده استفاده می نماید. به طور مثال، در خلال سال های 1978 تا 1980 میلادی به خوردن یک فروند هواپیما اقدام کرد که حدود دو سال طول کشید.

او از کودکی به خوردن مواد غیرمعمول می پرداخته و این مساله را در سال 1966 علنی نموده است. جالب است که تا به امروز به علت خوردن اشیا با هیچ گونه مشکل جسمانی یا مسموم شدن روبرو نشده. اسید معده وی به طرز عجیبی قوی است و توان هضم هر نوع ماده ای را دارد. بعلاوه گفته شده که ضخامت دیواره معده هم دو برابر بیشتر از حالت طبیعی است.

در اوایل پائیز 2007 میلادی، فردی به نام راتاکریشنان وِلو از مالزی، نگاه های زیادی را به سوی خود جلب کرد. وی در تاریخ یاد شده، در ایستگاه قطار کوالا لامپور در مالزی، یک قطار با وزن 297.1 تن را با دندان هایش تا فاصله 2.8 متری کشید.

وی در سن 14 سالگی از مرتاض های هندی آموخته بوده که چگونه تمامی نیروی بدن خود را روی یک عضو از بدنش منتقل نموده و از آن استفاده کند.

لیو ثاو لین یک مرد 70 ساله مالزیایی هم به علت کشیدن یک اتومبیل در مسافت 20 متری با استفاده از یک زنجیر آهنیِ متصل به قلاب آهنیِ چسبیده به شکم خود، توانست برای خود معروفیت دنیای دست و پا کند.

وی در این رابطه بیان داشته که پس از خواندن مقاله ای در رابطه با یک خانواده تایوانی که همین توان بدنی را دارند، اجسام گوناگونی به شکم خود وصل نموده و متوجه شده که پوستش خاصیت آهن ربایی دارد و می تواند وسایل آهنی را به بدن خود وصل کند. جالب تر از همه اینکه این نعمت خدادادی، موروثی بوده و به سه پسر و دو نوه اش هم به ارث رسیده است.

Hai Ngoc، مرد 64 ساله آسیایی در سال 1973 میلادی دچار تب شده و پس از آن دیگر هرگز نتوانست در شب بخوابد. او بیش از 12 هزار شب متوالی است که نخوابیده و همچنان سالم و سلامت به زندگی خود می پردازد. وی قادر است هر روز 50 کیلوگرم کود شیمیایی را هر روز 4 کیلومتر پیاده حمل کند. وی با استفاده از هیچ دارویی توان خواباندن خود در شب ها را ندارد.

با این تفاسیر، وقتی به پزشک مراجعه نموده و تست های مختلف را انجام داده، پزشکان سلامت جسمانی او را تایید نموده اند. در این شب ها که وی توان خوابیدن ندارد، یا کار های کشاورزی خود را ادامه می دهد یا به نگهبانی از مزرعه اش می پردازد. این مرد با همسر و 6 فرزند خود زندگی می نماید.

کوین ریچاردسن، می گوید با اعتماد به غریضه می تواند ارتباط نزدیک و بی خطری با حیوانات درنده خویی همچون شیر، چیتا، ببر، پلنگ و کفتار ها برقرار کند. وی بیشتر از همه با شیر ها رابطه بدون خطری ایجاد می نماید و می تواند با آن ها بازی کند و هیچ ترسی از بلعیده شدن به وسیله سلطان جنگل هم نداشته باشد. این کار با اینکه بسیار خطرناک است، اما کوین با ایمان به توانایی خود، همواره با خیال جمع و اطمینان خاطر به نزد شیر ها می رود.

کلادیو پینتو قادر است جفت چشم های خود را به میزان 4 سانتی متر از حدقه بیرون بیاورد. وی در این رابطه بیان داشته که این یک هدیه از طرف خداوند است و من از آن استفاده می کنم. با بیرون آوردن چشم های خود می توانم کسب عایدی کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53146

به "معرفی عجیب و غریب ترین انسان های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی عجیب و غریب ترین انسان های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید