مقابل آمریکا باید راحت تر بازی می کردیم، صمیمی در خروج تردید کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در دومین دیدار خود در جام جهانی 2021 لیتوانی برابر آمریکا با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها را قطعی کرد.

مقابل آمریکا باید راحت تر بازی می کردیم، صمیمی در خروج تردید کرد

این برد در حالی رقم خورد که ایران در دقیقه 2 با اخراج علیرضا صمیمی دروازه بان تیم کشورمان روبرو شد و در نیمه دوم هم از طریق حریف تحت فشار قرار گرفت اما در نهایت پیروز از زمین بیرون آمد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگاران، گفت: آمریکا در دیدار با آرژانتین روی اتفاق 11 گل دریافت کرده بود. آنها آمده بودند تا مقابل ایران کمتر گل بخورند و درگیرانه بازی کردند. متاسفانه کارت قرمز علیرضا صمیمی در دقیقه 2 هم تاثیرگذار بود.

وی اضافه نمود: با این حال سایر ملی پوشان کمک کردند و سریع به بازی برگشتیم. در نیمه دوم هم فرصت های زیادی داشتیم که گل نزدیم. وقتی گل نمی زنیم این مسائل پیش می آید.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکرد بازیکنان تیم راضی بودید؟ تاکید کرد: باید مقابل آمریکا راحت تر بازی می کردیم. این مهم است. دوست دارم بازیکنانم از بازی کردن لذت ببرند و باید به هماهنگی و هارمونی برسیم.

ناظم الشریعه درباره اشتباه محاسباتی صمیمی برای مهار توپ خارج از محوطه جریمه که منجر به اخراجش شد، یادآور شد: صمیمی تجربه زیادی دارد و دچار استرس نشده بود. او هنگام خروج از دروازه دچار تردید و پشیمانی شد که آن اتفاق رخ داد.

با احتساب کارت قرمز حمید احمدی مقابل صربستان آیا فکر نمی کنید آمار دو اخراج در دو بازی برای تیم ملی ایران زیاد باشد؟ سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال گفت: می خواهم بگویم بازی های این دوره از جام جهانی پر اخراج است و داورها به بازیکنانی که خطا کنند امان نمی دهند.

ناظم الشریعه همچنین در واکنش به نقدها وحید شمسایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال که شب گذشته کارشناس برنامه تلویزیون بود، از سبک بازی تیم کشورمان شرح داد: هرکسی یک نظری دارد. از نظر من بازیکنان ایران تمام تلاششان را به کار بردند و با غیرت بازی کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در سرانجام در خصوص دیدار با آرژانتین هم گفت: باید در پی یک بازی خوب باشیم و ببینیم معادلات چطور خواهد شد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54477

به "مقابل آمریکا باید راحت تر بازی می کردیم، صمیمی در خروج تردید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل آمریکا باید راحت تر بازی می کردیم، صمیمی در خروج تردید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید