موافقت آذری جهرمی با اینترنت رایگان دانشجویان

به گزارش بلاگ پو، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تعلق بسته های اینترنتی رایگان به دانشجویان نیز، گفت: دانشگاه ها و دانشجویان نیز درخواستی داشتند که این بسته ها به آن ها هم تعلق گیرد، ما موافقت کردیم.

موافقت آذری جهرمی با اینترنت رایگان دانشجویان

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران، شرح داد: قرار بود یک بسته اینترنتی رایگان برای آموزش مجازی از روز شنبه به معلمان تعلق بگیرد که به دلیل تامین منابع مالی دچار اندکی تاخیر شد.

وی افزود: در حال آخرین هماهنگی ها برای تامین منابع هستیم و تلاش می کنیم که تا اوایل هفته آینده بسته ویژه اینترنت به معلمان تعلق گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تعلق بسته های اینترنتی رایگان به دانشجویان نیز، گفت: دانشگاه ها و دانشجویان نیز درخواستی داشتند که این بسته ها به آن ها هم تعلق گیرد، ما موافقت کردیم.

وی به استفاده دانشجویان از نرم افزار های خاص آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: لیست اولیه را از وزارت علوم گرفتیم و تلاش می کنیم تا هفته اول مهرماه همه این ها بسته ها را در شبکه رایگان کنیم.

آذری جهرمی خاطر نشان کرد: فعالسازی همه این بسته ها به حدود 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اصل بحث ما نیز اکنون تامین منابع است.

وی شرح داد: بسته دانش آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان ان شاءالله سریعا تعلق می گیرد و همچنین سامانه های دانشگاه ها نیز برای استفاده دانشجویان رایگان می شود.

وزیر ارتباطات در پاسخ به گلایه برخی دانش آموزان و والدین نسبت به کندی اینترنت سیم کارت های آموزش مجازی نیز گفت: کسانی که از سیم کارت های انارستان استفاده می کنند بدانند که این سیم کارت ها به صورت پیش فرض اصلاً دارای اینترنت نیستند که کند باشد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33937

به "موافقت آذری جهرمی با اینترنت رایگان دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت آذری جهرمی با اینترنت رایگان دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید