میوه ای پرخاصیت که شما را خوش اندام نگه می دارد

به گزارش بلاگ پو، میوه انبه حاوی بیش از 20 ویتامین و مواد معدنی، از جمله دُز های بالای ویتامین A ، C و بعلاوه از خانواده بادام هندی و کم چرب است.

میوه ای پرخاصیت که شما را خوش اندام نگه می دارد

یک انبه کامل حدود 207 کالری و یک فنجان انبه برش خورده حدود 165 کالری دارد و تقریباً 70٪ از میزان توصیه شده ویتامین C روزانه را تأمین می نماید، بعلاوه مصرف این میوه جذب آهن را بهبود می بخشد و به سلول ها در دفاع از خود و به سیستم ایمنی بدن یاری می نماید.

مایا وادی ولو، سرپرست تیم تحقیق از دپارتمان تغذیه دانشگاه رودایلند آمریکا، در این باره می گوید: ویتامین C برای سیستم ایمنی خوب است. یک آنتی اکسیدان است بنابراین می تواند به استرس اکسایشی در بدن یاری کند. بعلاوه انبه منبع مناسبی از ویتامین A، فولات و غنی از فیبر است که برای پیشگیری از سرطان روده عظیم، بیماری های قلبی و کنترل وزن مفید است.

در صورتی که انبه نه با قند های افزودنی در قالب کمپوت مصرف گردد از طرق مختلف به محافظت و پشتیبانی از بدن یاری می نماید.

این اَبَرمیوه، حاوی چندین ترکیب آنتی اکسیدانی است که به محافظت یا تأخیر در آسیب رادیکال های آزاد، اتم ها یا مولکول های ناپایدار که می توانند به سلول ها آسیب رسانده و باعث بیماری هایی مانند سرطان شوند، یاری می نماید.

فیبر، ویتامین و پتاسیم موجود در این میوه آبدار بعلاوه به کاهش خطر بیماری های قلبی یاری می نماید. علاوه بر وجود کم چربی در این میوه، انبه می تواند به کاهش وزن یاری کند چراکه به خاطر وجود فیبر به سیری طولانی مدت منجر می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همگردی
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 50687

به "میوه ای پرخاصیت که شما را خوش اندام نگه می دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "میوه ای پرخاصیت که شما را خوش اندام نگه می دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه ای پرخاصیت که شما را خوش اندام نگه می دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید