هلال احمر یزد با 16 پایگاه به مسافران نوروزی خدمت رسانی می نماید

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محسن حرازی زاده عصر امرز در کارگروه تخصصی امداد و نجات استان یزد با تاکید بر ضرورت آمادگی دستگاه های امدادرسان استان برای خدمت رسانی به مسافران در نوروز 98 گفت: وظیفه اصلی این کارگروه ایجاد توان مضاعف و هماهنگی بیشتر در امداد و نجات در زمان حوادث است و این کارگروه باید در موقعیت های سخت و سخت کارآمد باشد.

هلال احمر یزد با 16 پایگاه به مسافران نوروزی خدمت رسانی می نماید

وی با اشاره به مانورهای صورت گرفته برای امدادرسانی به مسافران نوروزی همچنین خدمات رسانی به آنها بیان نمود: جمعیت هلال احمر با 16 پایگاه ثابت و موقت در طرح نوروزی 98 مشارکت می نماید.

حرازی زاده گفت: برای 250 نفر نیز دوره بازآموزی برگزار می گردد تا نیروهای امدادی و نجاتگران برای شروع طرح امادگی لازم را داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به زلزله خیز بودن شهرستان بهاباد باید توجه خاصی به خصوص در برگزاری مانورها در این شهرستان داشت.

وی تاکید نمود: در هلال احمر و دستگاه های اجرایی تعداد برگزاری مانورها بسیار خوب است اما باید برای ارتقاء کیفیت آن نیز کوشش بیشتری گردد.

به گزارش خبرنگاران، برگزاری کلاس امداد و یاری های اولیه برای عوامل اجرایی نوروز از جمله پلیس، اداره راه و ...، هماهنگی برای برگزاری مانور زلزله در خوابگاه پسران و دختران دانشگاه یزد، اسکان نوروزی مسافران توسط دانشگاه یزد، آماده باش نیروهای شرکت گاز به صورت 24 ساعته، ساماندهی مانورهای امداد و نجات در ادارات و ... از مصوبات سومین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات استان یزد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4131

به "هلال احمر یزد با 16 پایگاه به مسافران نوروزی خدمت رسانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر یزد با 16 پایگاه به مسافران نوروزی خدمت رسانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید