همدان در بخش ورزش قهرمانی توانمند است، کسب 11 مدال در جاکارتا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، رسول منعم در مجمع سالیانه هیئت تیراندازی با کمان استان همدان اظهارداشت: میزبانی مسابقات کشوری، ارتقا رده های مربیگری و داوری، توسعه هیئت های شهرستانی و کسب عناوین ارزشمند پس از سال ها برای ورزش همدان ازجمله اقدامات تحول گرایانه هیئت تیراندازی با کمان استان همدان بوده است.

همدان در بخش ورزش قهرمانی توانمند است، کسب 11 مدال در جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به رشد حضور مردم همدان در ورزش گفت: 26 درصد مردم در همدان ورزش می نمایند و در ورزش همگانی نیز با افزایش 3 درصدی علاقمندان روبرو بوده ایم.

منعم عنوان نمود: همچنین در مجموع عناوین کسب گردیده در جاکارتا 11 درصد مدال ها متعلق به ورزشکاران همدانی بوده که نشان از توانمندی ورزش استان در بخش قهرمانی دارد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان نیز گفت: تیراندازی با کمان همدان روزهای پیشرفت خود را سپری می نماید.

حمیدرضا کمک بابیان اینکه طبیعی است که عده ای به قطار در حال حرکت سنگ بیندازند، گفت: به آن دسته از افرادی که منتقد میزبانی ها بودند و میزبانی مسابقات را هزینه تراشی برای استان می دانستند اعلام می کنیم این هیئت در تمام میزبانی ها برای استان سودآوری داشته و یک ریال به هیچ فرد حقیقی و حقوقی بدهکاری ندارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2067

به "همدان در بخش ورزش قهرمانی توانمند است، کسب 11 مدال در جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان در بخش ورزش قهرمانی توانمند است، کسب 11 مدال در جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید