واقعیت بودجه به مردم اعلام گردد

به گزارش بلاگ پو، استاندار زنجان گفت: باید واقعیت بودجه به مردم اعلام گردد.

واقعیت بودجه به مردم اعلام گردد

به گزارش خبرنگاران، فتح الله حقیقی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: باید واقعیت بودجه به مردم اعلام گردد. همچنین باید دید راهکاری وجود دارد که صندلی استان زنجان در زمینه بودجه افزایش پیدا کند. علاوه بر آن باید از اهرم های یاری نماینده بودجه در استان زنجان استفاده گردد و فعالیت دستگاه ها در جلب این اهرم های یاریی آنالیز خواهد شد تا مشاهده گردد هر دستگاهی چقدر بودجه ملی جذب نموده است.

این مسئول با اشاره به مشکل طرح شده از سوی اداره ورزش و جوانان در خصوص بدهی این دستگاه به شرکت های خدمات رسان با بیان اینکه باید کوشش گردد به هیچ دلیلی انشعابات مشترکان این اداره قطع نگردد، ادامه داد: با این حال باید باشگاه ها و سالن های ورزشی بدهی خود به شرکت ها را پرداخت نمایند.

وی با اشاره به اینکه باید به اجرای طرح هایی همانند کاداستر، SDI و ... نگاه ویژه ای گردد، اضافه کرد: اختصاص اعتبار در این حوزه ها به هیچ وجه هزینه سازی نبوده و سرمایه گذاری محسوب می گردد. همچنین باید مسائل احصا گردد؛ چراکه با این اقدام امکان برطرف مسائل موجود فراهم می گردد. همچنین انتظار می رود جدولی از قیمت کالا ترسیم و تغییرات آن آنالیز گردد و از این قیمت ها تحلیل دقیقی مبتنی بر آینده نگری استخراج گردد.

حقیقی با اشاره به اینکه همه عزم دولت رسیدگی به وضعیت مردم به صورت عادلانه است، گفت: نگاه عادلانه زمینه توجه بیشتر به دهک های پایین جامعه را فراهم می نماید. باید توجه داشت که در استان زنجان توانسته ایم از 29 آذر ماه به واسطه کوشش اعضای تامین، گوشت مرغ را در قیمت 11 هزار و 500 تومان حفظ کنیم و با این اقدام قریب به 9 میلیارد تومان مردم کمتر به این کالا پول پرداخت نموده اند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، با اشاره به انبار میوه شب عید و شروع عرضه آن در زنجان، یادآور شد: با افزایش انجام شده، به میزان 1200 تن پرتقال و 720 تن سیب در بازار زنجان توزیع می گردد. همچنین 3500 تومان قیمت پیش بینی شده برای هر کیلوگرم پرتقال و 5300 تومان نیز قیمت اعلامی برای سیب است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اعتقاد به شایسته سالاری داریم، گفت: این بدان معنی است که باید جلوی هرگونه رانت را گرفت و نباید فراموش کرد که افزایش نظارت، کاهش تخلفات را به دنبال دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5459

به "واقعیت بودجه به مردم اعلام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واقعیت بودجه به مردم اعلام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید