واکسیناسیون بچه ها 2 تا 11 سال تأثیر بسزایی در کاهش شیوع بیماری خواهد داشت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از The Star، آقای فرانسوا لوگو، نخست وزیر کبک، روز سه شنبه خاطرنشان کرد زمانی که بچه ها 5 تا 11 سال واکسن کرونا را دریافت نمایند، شرایط اضطراری استان در خصوص کووید19 لغو خواهد شد. وی انتظار دارد که این اتفاق در اوایل سال 2022 رخ دهد.

واکسیناسیون بچه ها 2 تا 11 سال تأثیر بسزایی در کاهش شیوع بیماری خواهد داشت

آقای لوگو پیش تر در خصوص زمان برطرف محدودیت های کرونایی که برای اولین بار در ماه مارس 2020 اعمال شد و از آن موقع، هر 10 روز تمدید شده است، اطلاعی نداده بود.

به علاوه، دکتر دونالد وین، متخصص بیماری های عفونی در مرکز بهداشت دانشگاه مک گیل، گفت واکسیناسیون بچه ها در توقف انتقال کووید19 تأثیر بسزایی خواهد داشت.

اوایل روز سه شنبه، کبک 342 مورد نو مبتلا به کرونا را گزارش کرد، که کمترین تعداد مبتلایان روزانه در این استان، از اواسط ماه آگوست بوده است.

به نقل از سازمان بهداشت عمومی کبک، 90.2 درصد از ساکنان 12 سال به بالا حداقل یک دوز واکسن کووید19 رادریافت نموده، و 87.2 درصد نیز کاملا واکسینه شده اند. بر اساس گزارش وزارت بهداشت تعداد مبتلایان بستری در بیمارستان ها 6 مورد کاهش یافته و به 297 نفر رسیده است. تعداد بیماران کرونایی که در بخش ICU هستند نیز 2 مورد کمتر از هفته گذشته می باشد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56633

به "واکسیناسیون بچه ها 2 تا 11 سال تأثیر بسزایی در کاهش شیوع بیماری خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون بچه ها 2 تا 11 سال تأثیر بسزایی در کاهش شیوع بیماری خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید