ولایتی: آمریکا در خیمه شب بازی علیه ایران پیروز نمی شود

به گزارش بلاگ پو، علی اکبر ولایتی با رد اتهامات بی اساس آمریکا علیه کشورمان در خصوص مسائل یمن افزود: آنان به طور مستقیم ما را به دخالت در یمن متهم می کنند درحالی که غیرمستقیم ، شجاعت، مقاومت و از خودگذشتگی ملت یمن را انکار می کنند.

ولایتی: آمریکا در خیمه شب بازی علیه ایران پیروز نمی شود

وی افزود: ملت یمن با تمدنی چند هزار ساله ، ملتی ایثارگرند که در مقابل بیگانگان سال ها، دهه ها و قرن ها ایستادگی کردند و حتما تا به حال پیروز شده اند ائتلاف سعودی و امارات را به شکست بکشانند ؛ به این علت ، متجاوزان به یمن ، هیچ راهی ندارند جز اینکه کشوری خارجی مانند ایران را متهم کنند.

ولایتی گفت: البته اگر ما دستمان برسد که از مردم یمن حمایت انسانی کنیم دریغ نخواهیم کرد اما این اتهامات به طور غیرمستقیم انکار شجاعت و مقاومت ملت یمن است.

، این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هشدار داد : با این ادعاها مسئله ای از امریکا ، عربستان و امارات رفع نخواهد شد و اگر عربستان و امارات به سیاست غیرمعقولشان ادامه دهند یمن به باتلاقی مانند ویتنام برای امریکا تبدیل خواهد شد.

وی تاکید کرد : به هر حال علیه جمهوری اسلامی ایران نمی توانند کاری جدی انجام دهند و ما به روش خود در حمایت از حرکت های مردمی آزادی بخش و اسلام خواهانه در منطقه ادامه خواهیم داد و لحظه ای در این جهت تردید نخواهیم کرد.

براساس این گزارش، سفرای کشورهای عضو شورای امنیت امروز در ادامه سیاست های ایران هراسانه دولت امریکا با سفر به واشنگتن در مهمانی ناهار ترامپ حضور می یابند و قرار است نیکی هیلی کننده امریکا در سازمان ملل آنچه را که به ادعای وی قطعات موشک های منتقل شده از ایران به یمن است به این دیپلمات ها نشان دهد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15418

به "ولایتی: آمریکا در خیمه شب بازی علیه ایران پیروز نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولایتی: آمریکا در خیمه شب بازی علیه ایران پیروز نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید