پاییز و شروع مسائل شناگران در استخر روباز، درخواست فدراسیون برای اخذ مجوز استخر سرپوشیده

به گزارش بلاگ پو، با آمدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، تمرینات ملی پوشان واترپلو در استخر روباز با مشکلاتی روبه رو خواهد شد.

پاییز و شروع مسائل شناگران در استخر روباز، درخواست فدراسیون برای اخذ مجوز استخر سرپوشیده

به گزارش خبرنگاران، با شیوع کرونا در ایران و تعطیلی استخرها، شناگران بیشتر از ورزشکاران هر رشته دچار مشکل شدند چون تمرینات بیرون از آب هیچگاه جایگزین تمرینات آبی نیست. البته با بهتر شدن شرایط ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز بازگشایی استخرهای روباز را صادر کرد و ملی پوشان واترپلو که باید خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده نمایند کم و بیش به صورت انفرادی در استخرهای روباز تمریناتشان را دنبال کردند.

اکنون با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا مجددا ملی پوشان واترپلو برای حضور در استخرهای روباز با مشکلاتی روبه رو خواهند شد. تیم ملی واترپلو شانس کسب سهمیه المپیک را دارد. با توجه به اینکه مدت زیادی است که این تیم تمرین منسجمی نداشته متولیان ورزش باید هر چه زودتر فکری به حال این رشته نمایند و با اتخاذ تدابیری مجوز شروع تمرینات تیم ملی را صادر نمایند. البته گویا فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درخواست دریافت مجوز تمرین برای ملی پوشان شنا و واترپلو را داده و منتظر پاسخ ستاد مقابله با کرونا در ورزش است.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره تمرینات ملی پوشان به خبرنگاران گفت: همچنان محدودیت تمرینات را برای ملی پوشان داریم. البته تعدادی از بازیکنان به صورت انفرادی در استخر روباز تمرین می نمایند اما با سرد شدن هوا تمرین در استخر روباز هم مشکل ساز خواهد شد.

فتاحیان در ادامه گفت: درخواست دریافت مجوز تمرین برای ملی پوشان واترپلو و شنا را در استخر سرپوشیده داده ایم و امیدوار هستیم بتوانیم مجوز لازم را بگیریم. احتمالا با دریافت مجوز تمرینات را از استخر سرپوشیده آزادی برای تیم ملی شنا و واترپلو شروع کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33572

به "پاییز و شروع مسائل شناگران در استخر روباز، درخواست فدراسیون برای اخذ مجوز استخر سرپوشیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز و شروع مسائل شناگران در استخر روباز، درخواست فدراسیون برای اخذ مجوز استخر سرپوشیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید