پرداخت تسهیلات بانکی به بیش از5000 واحد تولیدی در استان تهران

به گزارش بلاگ پو، سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری تهران از پرداخت تسهیلات مستقیم به وسیله بانک ها به 5098 واحد تولیدی کوچک و میانه در استان تهران اطلاع داد.

پرداخت تسهیلات بانکی به بیش از5000 واحد تولیدی در استان تهران

محمد علی مهری در سرانجام جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز 38 مصوبه پس از بحث و آنالیز به نتیجه رسید که عموما مسائل واحدهای فراوریی بود که با بانک ها اختلاف داشتند که به همین دلیل موضوع تقسیط بدهی آنها مورد تاکید نهاده شد.

وی اظهار کرد: موضوع دیگر بدهی واحدهای فراوریی به سازمان تأمین اجتماعی و تقسیط مجدد بدهی بعضی از واحدها به این سازمان بود که با 13 مصوبه مسائل واحدهای مختلف استان تهران با تأمین اجتماعی حل و فصل شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه آنالیز پرداخت تسهیلات رونق فراوری یکی دیگر از دستورکارهای جلسه امروز بود، اضافه کرد: گزارشی در مورد پرداخت تسهیلات بانک ها به واحدهای فراوریی استان تهران در این جلسه ارائه شد که بر اساس آن به 5098 واحد فراوریی کوچک و میانه تسهیلات مستقیم به وسیله بانک ها در استان تهران پرداخت شده است.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 67763

به "پرداخت تسهیلات بانکی به بیش از5000 واحد تولیدی در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات بانکی به بیش از5000 واحد تولیدی در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید