پلمب چهارمین واحد گردشگری متخلف در قزوین

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به دنبال بازدید مستمر ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین از تأسیسات گردشگری، برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا در ایام نوروز، چهارمین واحد گردشگری متخلف استان پلمب شد.

پلمب چهارمین واحد گردشگری متخلف در قزوین

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: به منظور نظارت بر اجرای صحیح مصوبات ستاد استانی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بازدید ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین از نحوه فعالیت تأسیسات گردشگری در قالب تیم های ویژه نظارتی با جدیت و به صورت روزانه انجام می گردد که طی بازرسی های اجرا شده یک مجتمع خدماتی بین راهی به دلیل ارائه خدمات حضوری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب و تا اطلاع ثانوی از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

او با بیان اینکه بازدید بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر تا تاریخ 15 فروردین به صورت مستمر ادامه دارد، اظهار کرد: تا به امروز فعالیت دو واحد اقامتی و یک سفره خانه سنتی نیز به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های ابلاغی به حالت تعلیق درآمده و با توجه به اطلاع رسانی و ابلاغ کتبی دستورالعمل ها به تأسیسات گردشگری سطح استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف قطعاً با واحد متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین یادآور شد: در نوروز 99 با کوشش کارشناسان نظارت اداره کل استان و همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط تا به امروز بیش از 840 مورد بازدید در قالب 32 تیم نظارتی از واحدهای گردشگری تحت پوشش اجرا شده و سامانه 09629 و تلفن گویای 02833685024 برای دریافت، ثبت و پیگیری شکایات در مورد واحدهای گردشگری در نظر گرفته شده تا در اسرع وقت به گزارش های مردمی رسیدگی گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22786

به "پلمب چهارمین واحد گردشگری متخلف در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب چهارمین واحد گردشگری متخلف در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید