چند درصد مردم چهارمحال و بختیاری واکسینه شده اند؟

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تا به امروز 61.1 درصد جمعیت هدف چهارمحال و بختیاری دوز اول و 23.3 درصد جمعیت هم دو دوز واکسن خود را دریافت نموده اند، استقبال از تزریق واکسن در استان مطلوب است.

چند درصد مردم چهارمحال و بختیاری واکسینه شده اند؟

سید راشد جزایری در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تا به امروز 642 هزار دوز واکسن به چهارمحال و بختیاری وارد شده است، اظهار کرد: از این مقدار 582 هزار و 132 دوز واکسن تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: تا به امروز 61.1 درصد جمعیت هدف چهارمحال و بختیاری دوز اول و 23.3 درصد جمعیت هم دو دوز واکسن خود را دریافت نموده اند، بیش ترین پوشش واکسیناسیون در دوز اول در شهرستان های کوهرنگ با 83.5 درصد و شهرستان بن با 73 درصد است.

وی با اشاره به اینکه استقبال از تزریق واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری قابل قبول است، گفت: مراکز واکسیناسیون استان تا 10 روز آینده نوبت دهی دارند، مقرر شده است پس از اتمام مهلت معین شده به وسیله وزارت بهداشت و درمان برای افرادی که واکسن تزریق ننموده اند محدودیت های در دریافت خدمات اجتماعی ایجاد گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55112

به "چند درصد مردم چهارمحال و بختیاری واکسینه شده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند درصد مردم چهارمحال و بختیاری واکسینه شده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید