4 هزار ماسک در شهرداری شهرکرد توزیع شد

به گزارش بلاگ پو، معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در روزهای اخیر 4 هزار ماسک بین نیروهای خدمات شهری و کارکنان شهرداری شهرکرد توزیع شد.

4 هزار ماسک در شهرداری شهرکرد توزیع شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، پژمان درخشان در نشست کمیسیون محیط زیست، خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: بر اساس اعلام کارشناسان بهداشت، مردم باید ویروس کرونا را جدی بگیرند و بهداشت را در طول شبانه روز رعایت کنند به همین دلیل نیز شهرداری برای ضدعفونی کردن معابر پرتردد وارد میدان شده است.

وی افزود: اکنون تهیه و تأمین محلول، ماسک و دستکش با مشکلاتی همراه شده که رفع سریع تر آن ضروری است.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد شرح داد: ضدعفونی مخازن سطح شهر و ماشین آلات به صورت شبانه روزی انجام می شود و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرکرد دوره های آموزشی بهداشتی برای نیروها خدمات شهری برگزارشده است.

درخشان گفت: شهرداری اکنون با کمبود محلول های ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش یک بارمصرف روبرو است که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری به منظور حفظ سلامت نیروهای خدمات شهری باید این مشکل را رفع کنند.

عضو شورای اسلامی و عضو کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: همکاری مردم به خصوص درزمینهٔ خودداری از تجمع ها و مراسم گسترده در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ضرورت دارد.

امامقلی بلالی دهکردی تأکید کرد: برنامه ریزی حوزه خدمات شهری در این خصوص ضروری است.

به گزارش ایرنا، پس از 11 روز از شیوع ویروس کرونا در کشور، روز دوشنبه 12 اسفند نخستین مورد مثبت ابتلا به این ویروس در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد.

شست وشوی مداوم دست ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی و خودداری از دست دادن های مکرر مواردی است که از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21223

به "4 هزار ماسک در شهرداری شهرکرد توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هزار ماسک در شهرداری شهرکرد توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید