کرملین: از شرایط رهبر کره شمالی اطلاع رسمی نداریم

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به گزارش ها درباره شرایط جسمانی رهبر کره شمالی، گفت که اطلاعات رسمی در این باره ندارد.

کرملین: از شرایط رهبر کره شمالی اطلاع رسمی نداریم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) هرگونه اطلاع مسکو از حال کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را رد کرد.

به نوشته وبگاه شبکه ریانووستی، پسکوف در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اطلاع مسکو از شرایط جسمانی کیم، گفت: خیر، ما اطلاعات رسمی در این باره نداریم.

پیشتر امروز کیم یئون چول وزیر اتحاد کره جنوبی گفته بود که احتمالا رهبر کره شمالی برای اجتناب از مبتلا شدن به ویروس کرونا، در انظار عمومی ظاهر نمی شود.

برخی رسانه های ژاپنی شنبه هفته قبل مدعی ناپیروز بودن عمل اولیه جراحی رهبر کره شمالی شدند و به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده کیم جونگ اون نوشتند که عمل جراحی نخست روی وی پیروز نبوده است.

امروز همچنین نمایندگان آمریکا و کره جنوبی در تماس تلفنی ارزیابی کردند که هیچ نشانه غیرعادی درباره شرایط کیم وجود ندارد (جزئیات بیشتر).

سخنگوی کاخ کرملین در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع بحران در لیبی پرداخته و تاکید کرد از نظر مسکو تنها راه حل ممکن برای انتها دادن به درگیری ها در این کشور، ارتباطات سیاسی و دیپلماتیک بین طرف های دیگر است.

به نوشته ریانووستی، پسکوف همچنین اضافه نمود که روسیه به تماس با تمام طرف های درگیر در لیبی ادامه می دهد و معتقد است که به جز مذاکره، هیچ گزینه دیگری برای حل بحران این کشور وجود ندارد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25079

به "کرملین: از شرایط رهبر کره شمالی اطلاع رسمی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: از شرایط رهبر کره شمالی اطلاع رسمی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید