کریم بوستانی: مقابل پرسپولیس دنبال نتیجه آبرومندانه هستیم نه ضدفوتبال، پول این فوتبالِ کثیف برای بعضی تمیز است

به گزارش بلاگ پو، کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد، این تیم در مصاف با پرسپولیس به دنبال نتیجه ای آبرومندانه است.

کریم بوستانی: مقابل پرسپولیس دنبال نتیجه آبرومندانه هستیم نه ضدفوتبال، پول این فوتبالِ کثیف برای بعضی تمیز است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کریم بوستانی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: با پرسپولیسی بازی داریم که تیم خیلی بزرگی است و نمی خواهد از کورس قهرمانی عقب بماند. ما در انتهای جدول هستیم و پرسپولیس در بالای جدول. امیدوارم این بازی، رقابت خوبی از آب در بیاید.

وی اضافه کرد: ما در این دو بازی اخیر خیلی خوب بازی کردیم، اما نتیجه نگرفتیم و فردا مقابل تیمی قرار می گیریم که خیلی بزرگ است و مربی بزرگ، با شخصیت، جنتلمن و بی حاشیه ای دارد. قطعاً بازی خیلی سختی پیش روی ما خواهد بود. دنبال این نیستیم که با ضدفوتبال پرسپولیس را متوقف کنیم بلکه می خواهیم آبرومندانه نتیجه بگیریم. حریف مان را خیلی خوب بررسی نموده ایم و می دانیم که آنها ضعف هایی دارند، اما نقاط قوت شان بیشتر است. ما می خواهیم اول گل نخوریم و روی ضدحملات به پرسپولیس گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره داوری هایی که این روزها حرف و حدیث های فراوانی را در پی داشته و آیا او هم از داوری مسابقات لیگ ناراحت است یا نه، مطرح کرد: در هر صورت اشتباهاتی در طول فصل علیه تیم ها از سوی داوران انجام شده است، اما انصافاً در بازی قبل ما داور خیلی خوب سوت زد و من از قضاوتش رضایت کامل دارم.

بوستانی در واکنش به این سؤال که مسائل اقتصادی چقدر به تیمش ضربه زده است، توضیح داد: ما باشگاه فقیری هستیم و پرسپولیس باشگاهی غنی. از ابتدای فصل بودجه ما خیلی کم بود، اگرچه تا الان 50 درصد از پول بازیکنان پرداخت شده که همین امر هم راضی نماینده است. ما تیم خیلی جوانی داریم و هفت نفر از بازیکنانم برای اولین بار می خواهند در استادیوم آزادی بازی نمایند. البته که آنها مقابل فینالیست آسیا انگیزه بالایی دارند و همه متحد شدند تا فردا یک بازی خوب را مقابل پرسپولیس ارائه کنیم. ما برای این بازی احمد آل نعمه و ابوالقاسم پور را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. البته ابوالقاسم پور دیروز تمرین کرد، اما شرایط بازی ندارد.

وی در ارتباط با بیانیه هایی که این روزها از سوی بعضی تیم ها و پشت پرده داوری ها مطرح می گردد، گفت: اعتقاد من این است که پشت پرده ای وجود ندارد. بعضی ها مدام می گویند که این فوتبال خیلی کثیف است، اما مثل اینکه پولش تمیز است، همان هایی که این حرف ها را می زنند خیلی خوب پول فوتبال را خرج زندگی خود می نمایند. تا الان هم اتفاقی در این مورد نیفتاده است و فقط این صحبت ها مطرح می گردد.

بوستانی درباره اینکه چرا در اول فصل راهنمایی تیم استقلال خوزستان را برعهده نگرفت و همچنین چرا دلفی در این شرایط سخت تیم را رها کرد، مطرح کرد: من اول فصل پیشنهاد سرمربیگری را قبول نکردم، چون بودجه باشگاه خیلی پایین بود و سقف قراردادها 180 تا 200 میلیون. به هرحال آقای یزدی راهنمایی تیم را برعهده گرفت و امتیازات باارزشی با استقلال خوزستان کسب کرد، اما قبل از بازی با استقلال قرار شد کادر جدیدی راهنمایی تیم را برعهده بگیرد و صحبت هایی شد، اما به یکباره همه چیز منتفی شد و به من پیشنهاد سرمربیگری را دادند، من هم پذیرفتم و کارم را آغاز کردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: در خصوص دلفی هم باید بگویم که فروش او سیاست باشگاه بود. دلفی فقط سه ماه دیگر با باشگاه قرارداد داشت. اگر آخر فصل جدا می شد هیچ پولی نصیب باشگاه نمی شد. به همین خاطر او را فروختیم تا پولی به حساب باشگاه واریز گردد. قرار است با پولی که به باشگاه می رسد 70 هزار دلار قسط اول بازیکن برزیلی شاکی باشگاه پرداخت و 300 میلیون هم خرج هزینه های جاری باشگاه گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4613

به "کریم بوستانی: مقابل پرسپولیس دنبال نتیجه آبرومندانه هستیم نه ضدفوتبال، پول این فوتبالِ کثیف برای بعضی تمیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم بوستانی: مقابل پرسپولیس دنبال نتیجه آبرومندانه هستیم نه ضدفوتبال، پول این فوتبالِ کثیف برای بعضی تمیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید