یک ریال اعتبار دولتی به استقلال و پرسپولیس ندادیم، به زودی سرخابی ها وارد بازار سرمایه می شوند

به گزارش بلاگ پو، وزیر ورزش از ورود سرخابی ها به بازار سرمایه اطلاع داد و گفت: خصوصی سازی سرخابی ها یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت است.

یک ریال اعتبار دولتی به استقلال و پرسپولیس ندادیم، به زودی سرخابی ها وارد بازار سرمایه می شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جلسه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با اشاره به فرایند اقدامات انجام شده برای واگذاری دو باشگاه سرخابی گفت: در چند ماه گذشته مراحل پیگیری خصوصی سازی دو باشگاه را با جدیت و اولویت کاری انجام دادیم.اگر این عزم و اراده از سوی وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نبود و جلسات هفتگی به صورت مداوم برگزار نمی شد شاید تا دو، سه سال دیگر نیز این کار صورت نمی گرفت.

وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش در سه، چهار سال گذشته این دو باشگاه را حتی بدون یک ریال اعتبار دولتی و صرفاً از محل درآمد حاصل از تبلیغات اداره نموده و هر دو تیم در بالاترین سطح لیگ حضور داشتند. سرخابی ها در این چند سال شرایط خوبی داشتند و به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

سلطانی فر گفت: در این شرایط تحریم، ما هیچ گونه هزینه ای برای دو باشگاه از اعتبارات دولتی انجام ندادیم اما از تعاملات و ارتباطات و همه ظرفیت های وزارت ورزش استفاده شد تا این دو باشگاه که بیشترین طرفدار را دارند به خوبی اداره شوند.

وی ادامه داد: اداره این دو باشگاه بدون اتکا به بودجه دولتی و در شرایط سخت تحریم به نحو مطلوبی انجام شد و سال جاری نیز هر دو باشگاه در بالای جدول لیگ قرار دارند. دو تیم به نیمه نهایی جام حذفی رسیدند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارند، این یک21ی از دستاوردهای مهم وزارت ورزش محسوب می گردد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: امروز یکی از افتخارات دولت و سازمان خصوصی سازی این است که معضل عظیم اداره این دو باشگاه به صورت دولتی حل گردد و سهام دو باشگاه به مردم و طرفداران واگذار گردد. یقین داریم این اتفاق تاریخی و تأثیرگذار برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و ورزش کشور است و در رشد این دو باشگاه و فوتبال ملی اثرگذار خواهد بود.

سلطانی فر ضمن قدردانی از همه کسانی که برای خصوصی سازی شدن دو باشگاه یاری کردند گفت: تشکر می کنم از مجموعه همکاران در وزارت ورزش و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مسئولین عالی رتبه سازمان خصوصی سازی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، اداره ثبت، دستگاه قضایی، وزارت راه و شهرسازی و همه دستگاه هایی که همکاری داشتند.

وی اضافه نمود: این دوستان یاری کردند که فرایند خصوصی سازی دو باشگاه تسریع گردد و در اسرع وقت کارها را انجام دادند که ما توانستیم پیشرفت خوبی در مراحل مستندسازی و آماده سازی این دو باشگاه برای ورود به بازار سرمایه داشته باشیم. این را تضمین می کنیم که به زودی این دو باشگاه وارد بازار سرمایه شوند.

4057/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 34380

به "یک ریال اعتبار دولتی به استقلال و پرسپولیس ندادیم، به زودی سرخابی ها وارد بازار سرمایه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ریال اعتبار دولتی به استقلال و پرسپولیس ندادیم، به زودی سرخابی ها وارد بازار سرمایه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید