گرشاسبی: دلیل بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس سهل انگاری باشگاه ها بوده است، قانون را درباره بازنشستگی قبول می کنم

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رقم بدهی مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نزدیک به هم است و با همت وزیر ورزش و وزیر اقتصاد و دارایی این موضوع فعلاً برای آنالیز به ماده 251 مکرر رفته است.

گرشاسبی: دلیل بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس سهل انگاری باشگاه ها بوده است، قانون را درباره بازنشستگی قبول می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: وضعیت مان بد نیست, فعلاً مشغول هستیم و کوشش می کنیم که تیم بدون حاشیه حرکت رو به جلو خودش را ادامه بدهد.

وی درباره بدهی مالیاتی باشگاه های استقلال و پرسپولیس و اینکه گفته می گردد رقم بدهی این دوباشگاه نزدیک به هم است, گفت: بدهی مالیاتی دو باشگاه نزدیک به هم است که با همت وزیر ورزش و وزیر اقتصاد و دارایی فعلاً برای آنالیز به ماده 251 مکرر رفته است. چون این موارد جرایم واقعی نبوده و برای سهل انگاری باشگاه ها بوده است, رقم خیلی بالا و غیر واقعی و کمرشکن است. فعلاً به دنبال بدهی های جاری باشگاه و بدهی به بازیکنان و کادر فنی هستیم. موضوع مالیات ها آنالیز می گردد تا اگر شد تخفیف ویژه یا اینکه کار بخگرددگی را انجام بدهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به اعتراض این باشگاه برای عدم گرفتن حق تبلیغات محیطی, عنوان نمود: جلسات خوبی را با سازمان لیگ و فدراسیون داشتیم. این موارد در حال آنالیز است و باید ببینیم وضعیت به چه شکل است تا ان شاءالله حل گردد.

گرشاسبی درباره قانون جدید بازنشستگی عنوان نمود: هنوز هیچ ابلاغی نشده و اگر این قانون ابلاغ گردد, هرچه قانون بگوید را باید قبول کنم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس تاکنون چقدر از تبلیغات محیطی درآمد داشته است, گفت: هنوز به آنجا نرسیدیم که رقم ها چقدر بوده است. الان به دنبال این هستیم که موضوع شفاف سازی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 674

به "گرشاسبی: دلیل بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس سهل انگاری باشگاه ها بوده است، قانون را درباره بازنشستگی قبول می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: دلیل بدهی مالیاتی استقلال و پرسپولیس سهل انگاری باشگاه ها بوده است، قانون را درباره بازنشستگی قبول می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید