13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار

به گزارش بلاگ پو، 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز میعادی است که جزء جزء آن جهد و جهاد و مجاهدت در عرصه عزت و آزادگی است.

13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار

به گزارش خبرنگار از ، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ضمن گرامی داشت سیزدهم آبان ماه گفت: فریاد های دشمن شکن دانش آموزان در سیزده آبان نشان داد که ملت ایران به ویژه دانش آموزان عزیز از هیچ قدرتی جز خداوند باکی نداشته و در برابر هیچ گردنکشی، سر فرود نمی آورند و این نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت رشید ایران و آغاز فروپاشی استکبار جهانی است.

او افزود: بی شک نقش دانش آموزان در دهه های مختلف در روند شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه و خاموش کردن فتنه های داخلی و خارجی و صحنه های سلحشورانه جنگ تحمیلی و حضور در عرصه های سازندگی فراموش نشدنی است که این امر حکایت از استواری و صلابت نفوذناپذیر ملت همیشه در صحنه ایران دارد و وظیفه مسئولان را برای خدمت رسانی به مردم دو چندان می کند تا با تکیه بر ظرفیت های داخلی، همچون چهل سال گذشته قله های موفقیت و افتخار به دست جوانان این مرز و بوم فتح شود.

استاندار البرز گفت: در این راستا و در دهه پنجم انقلاب نیز دانش آموزان و ملت غیور با تاکید مجدد بر شعار استکبارستیزی و با تکیه بر منشورگام دوم انقلاب به عنوان یک منشور تربیتی، چراغ راه خود را در یوم الله 13 آبان می بینند و با هدایت معلمان و مربیان خود در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام می نهند تا با چرخش هایی در حوزه آموزش و پرورش و برای تربیت نسل آینده ساز در راستا حیات طیبه پیش بینی شده، تبدیل به الگوی منطقه ای و جهانی بشویم.

او در سرانجام افزود: این جانب فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه دانش آموزان سرافراز ا ستان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده و از مردم فهیم و ولایتمدار و انقلابی البرز دعوت می نمایم با حضور در راهپیمایی13 آبان، حماسه ای دیگر را به نمایش بگذارند.

د.خ

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14832

به "13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13آبان، روز ملی مبارزه با استکبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید